8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-126648 بما انك عديتى التامن هو طبيعى مايه تنزل بنسبه بسيطه بعد جماع اسفه يعنى ولاةبيكون خطر بالشهر التامن ولازم نوقف جماع خالص ولا ايه

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 بصي تاكدي اذا كانت ميه ولا افرازات لو متاكده انها ميه يبقي لازم توقفي جماع طبعا علشان نزول النيه غلط

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-122822 ميه بسيطه جدا جدا بس إفرازات بطريقه بشعه بس انا لما جيت التامن وحصل كده واصلا الموضوع بقا تعب جدا الموضوع قل خالص ممكن الشهر كله 3مرات حاولى تقللى

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-59738 عارفه ساعات بيصحينى مخصوص عشان افضل قاعده بس قصاده وهو بيلبس حتى لو مش عاوز يفطر وبيكون سامع المنبه وعايزنى انا اللى اقوم اقفله واصحيه دلع ماسخ بعيد عنك

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-59738 ايوة دة شقة خمس اوض وصالة وحمام ومطبخ وعلي الحيطان مش معمول فيها اي حاجة يعني تاخد فلوس كتير وجوزي شغال عامل بشركة يعني مش مرتبة عالي

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 هههههههه هو اتعود ع كدا وبعدين بيحب يصطبح بوشك

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-128386 اه لا يستنو لما يسافر ويعمل هو شقته ولو حابب مساعدع من جوزك يساعدك

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-59738 لا بتكون مايه بس بسيطه يعنى بس بحس بيها فخايفه تكون خطر

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 لا قللي الجماع خالص ولما تروحي للدكتوره اساليها

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-122822 طب قللى الموضوع الميه بتكون حلوة للولاده الطبيعى يمكن ربنا يكرمك وتولدى طبيعى

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-59738 هيساعدو طبعا بس كل وقت ولية اذان لما يسافر هيفكر بشقة بس حماتي مش مستحملة برغم جوزي كان ابنها الكبير وابوة كان لسة مسافر برة وكان محمد بسن سلفي وابوة جة يعملوة الشقة اتعاركت وخربت الدنيا وخدت الشقة هي ومرضيتش تخلية يعملة وشوفي دلوقت هي بتعمل اية

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-122822 طب قللى الموضوع الميه بتكون حلوة للولاده الطبيعى يمكن ربنا يكرمك وتولدى طبيعى

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-126648 يارب انتى الدكتور حددلك هتولدى طبيعى ولا قيصرى

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-59738 وبرضو دلوقت عاوزة تعمل سيراميك وتغير الدهان وتجدد المطبخ جوزي جددلها اوضة النوم وبعتلها من عندو اوضة عسل والباقي كبر دماغو منها وقال دي عاوزة بنك

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-122822 بصى بما انى اشتغلت مع دكتور ناس قبل كده اسفه فى السؤال بس هفيدك والله الميه دى بتبقى ريحتها زفره ولا ريحة الإفرازات عادى؟