8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-128386 ااااه ههههه مش سهله

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-59738 بودي لسه بادئ يكتب من اسبوعين لسه ف رقم واحد اقول واحد يقولي اتنين بيكمل ورايا حافظ بس من غير كتابه

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-128386 ماتردي يابت مش بقولك صباح الخير

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-75317 الله يسلمك الحمد لله تمام انتي عاملة اية

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-59738 بيقول واحد تو

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-128386 تمام الحمد لله

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-75317 اصل اختي الصغيرة عندي وكانت عاوزة تتعارك مع اخت جوزي بحوشهم من بعض

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-75317 المفروض مش يمسكوا القلم إلا ما يبقوا عنده 4سنين علشان اعصابه لو هيمسكه ويشخبط عادى إنما مش تجبريه يكتب

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-128386 ههههههههههه بيتعاركوا ليه

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-75317 هههههههههههههههههههههههه رهف برضو حافظه لحد 10 من غير كتابه والحروف كلها من غير كتابه من اليوتيوب االي ع التاب بس احنا بقالنا 5شهور ف الحضانه لسه بداه تكتب من شهرين اول 3شهور مكنتش بتعرف تمسك القلم

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-126648 ياختي يعني عبدو بيمسك قلم من دلوقت بس بيشخبط بس

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-126648 مش إجبار اهو بيسلي نفسه بمسك ايده وبديله كراسه وقلم يشخبط عشان ياخد علي ماسكة القلم

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-75317 بس بقي بتطلع عيني ف كتابه الواجب بتخليني اشد ف شعري واصوت

العضوة: 128386 , 8 years ago

@user-75317 من غير سبب هما مش بيطيقو بعض

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-59738 لا انا اللي بمسك ايده بس بيكتب شمال كل ماديله باليمين مبيعرفش يمسكه