الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-128386 ااااه ههههه مش سهله
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-59738 بودي لسه بادئ يكتب من اسبوعين لسه ف رقم واحد اقول واحد يقولي اتنين بيكمل ورايا حافظ بس من غير كتابه
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-128386 ماتردي يابت مش بقولك صباح الخير
العضوة: 128386 ,
8 years ago
@user-75317 الله يسلمك الحمد لله تمام انتي عاملة اية
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-59738 بيقول واحد تو
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-128386 تمام الحمد لله
العضوة: 128386 ,
8 years ago
@user-75317 اصل اختي الصغيرة عندي وكانت عاوزة تتعارك مع اخت جوزي بحوشهم من بعض
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-75317 المفروض مش يمسكوا القلم إلا ما يبقوا عنده 4سنين علشان اعصابه لو هيمسكه ويشخبط عادى إنما مش تجبريه يكتب
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-128386 ههههههههههه بيتعاركوا ليه
العضوة: 59738 ,
8 years ago
@user-75317 هههههههههههههههههههههههه رهف برضو حافظه لحد 10 من غير كتابه والحروف كلها من غير كتابه من اليوتيوب االي ع التاب بس احنا بقالنا 5شهور ف الحضانه لسه بداه تكتب من شهرين اول 3شهور مكنتش بتعرف تمسك القلم
العضوة: 128386 ,
8 years ago
@user-126648 ياختي يعني عبدو بيمسك قلم من دلوقت بس بيشخبط بس
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-126648 مش إجبار اهو بيسلي نفسه بمسك ايده وبديله كراسه وقلم يشخبط عشان ياخد علي ماسكة القلم
العضوة: 59738 ,
8 years ago
@user-75317 بس بقي بتطلع عيني ف كتابه الواجب بتخليني اشد ف شعري واصوت
العضوة: 128386 ,
8 years ago
@user-75317 من غير سبب هما مش بيطيقو بعض
العضوة: 75317 ,
8 years ago
@user-59738 لا انا اللي بمسك ايده بس بيكتب شمال كل ماديله باليمين مبيعرفش يمسكه
1
2
...
202
203
204
205
206
207
208
...
2806
2807
العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-128386 ااااه ههههه مش سهلهالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-59738 بودي لسه بادئ يكتب من اسبوعين لسه ف رقم واحد اقول واحد يقولي اتنين بيكمل ورايا حافظ بس من غير كتابهالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-128386 ماتردي يابت مش بقولك صباح الخيرالعضوة: 128386 , 8 years ago
@user-75317 الله يسلمك الحمد لله تمام انتي عاملة ايةالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-59738 بيقول واحد توالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-128386 تمام الحمد للهالعضوة: 128386 , 8 years ago
@user-75317 اصل اختي الصغيرة عندي وكانت عاوزة تتعارك مع اخت جوزي بحوشهم من بعضالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-75317 المفروض مش يمسكوا القلم إلا ما يبقوا عنده 4سنين علشان اعصابه لو هيمسكه ويشخبط عادى إنما مش تجبريه يكتبالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-128386 ههههههههههه بيتعاركوا ليهالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 هههههههههههههههههههههههه رهف برضو حافظه لحد 10 من غير كتابه والحروف كلها من غير كتابه من اليوتيوب االي ع التاب بس احنا بقالنا 5شهور ف الحضانه لسه بداه تكتب من شهرين اول 3شهور مكنتش بتعرف تمسك القلمالعضوة: 128386 , 8 years ago
@user-126648 ياختي يعني عبدو بيمسك قلم من دلوقت بس بيشخبط بسالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-126648 مش إجبار اهو بيسلي نفسه بمسك ايده وبديله كراسه وقلم يشخبط عشان ياخد علي ماسكة القلمالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 بس بقي بتطلع عيني ف كتابه الواجب بتخليني اشد ف شعري واصوتالعضوة: 128386 , 8 years ago
@user-75317 من غير سبب هما مش بيطيقو بعضالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-59738 لا انا اللي بمسك ايده بس بيكتب شمال كل ماديله باليمين مبيعرفش يمسكه