8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 والله يا اختي بموووووت في ركلاتاته جميله جداا بس مره ضربني في جمبي اليمين من تحت بطني وجعتني اوووي قولتله انت قليل الادب

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-89368 يارب انا وانتي وكل الحوامل

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-120220 آه قولت برضو ده مش انتاج محلي

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-75317 هههههه امي بتقولي ككدة بردو

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-130321 تعالي هنا يا قلبي

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-75317 بما انك في عديتي السادس بقي . لما كنتي لسه في نص السادس كده كانت الحركة عندك بتزيد ولا ايه نظامها

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-120220 ربنا يسترها

العضوة: 130321 , 8 years ago

يسعد اوقاتكم ربي

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 انتي حامل في الشهر الكام

العضوة: 75317 , 8 years ago

@user-89368 آه كانت بتزيد انتي حامل في ايه؟

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-130321 اهلاين فيكي حبيبت قلبي انا نورين من مصر وانتي

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 يوم 14 في الشهر بإذن الله هبدأ السابع

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 هههههههههههه انا برضو الضرب كلو في جمبي اليمين حاسة انو هيكسرلي القفص الصدري من جمبي اليمين

العضوة: 120220 , 8 years ago

اقرووو وبطلو رغي