8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-59738 دايماياحبي

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-88727 دة في السابع😫

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-114618 😂😂😂😂😂😂😂😂 كانه انتفاخ

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-120220 اها انا في اول اسبوع السابع

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-88727 صغنونة

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-120220 كانه انتفاخ او وكله وشبعانه 😂😂😂😂😂

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-88727 لا لسه قدمك شهرين تاني هتكبر اكتر من كدة

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-114618 يا بت لسه انشالله بس اصلا ابني ضعيف وغير كدا الحامل في ولد مش بيكون ليها بطن ودا اللي مطمني

العضوة: 114618 , 8 years ago

ولله يابنات خايفه اولد بأي لحظه لافرازت عندي بتزيد وأنا وحدي اهيءاهيء اهيء 😢😢

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-88727 منافي الخامس وبطني ثغيرة اوي

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-88727 أيوة ما أنا حمل في ولد وبطني مابنتش غير في نص لتامن

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-120220 انا في السابع يا اختي 😂😂😂😂😂

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-114618 امممم يبقي هما الحوامل فالولاد مش ليهم بطن

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-114618 لا يا قلبي متخافيش باءن الله هتولدي 😂😂 وتجيبي عموري علي الدنيا يطلع عنيكي

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-88727 امين يارب أنا وكل للي زي 😀طبعن وبعدين لبكريه بتكون طبيعي بطننه صغيرة حتي لو بنت