الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-146907 ههههههه نفس النسخة عندى و الله رجلى وجعتنى بس بستنى اما يروح ف النوم خالص و اروح حطاه ع السرير
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-170116 هههههه الله يبارك فيكي ي حبيببتي عببال متفرحي ب ادهم حبيبي القمر وتخويه اها تعب بس ف اول حمام هما بعيطو بنج محسش بحاجه كان عندو ٤٤ يوم بس انا اول مره ومش عارفه حاجه وواحدي وكانت بخاف بس اني اشيلو او اغيرلو وكده
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 جوزى بيبصلى انى ماسكه الموبيل أشوفكم بكرة باى
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-146907 يا حبيبى الحمدلله عديت ع خير لا هنا مفيش بنج و قعد يعيط اوى ساعاتها بس كنت عند ماما و مكنتش عارفة اتعامل معاه خالص
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-170116 وامبارح اطعم الشهرين وطلع عيني اكتر من الطهاره 😂😂😂 وكان ساخن وسهرت قصادو ل ٦ اصبح لحد مبرد شويه خفت ينام والسخونه تزيد وانا محسش بيه كانت بعملو كمدات وتطيتو دوه السخونه
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 هههههه اوك بااااى يا حبيبتى
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-151904 بيبصلك 😂😂😂😂 لا انا نايم لو صاحي هيبصلي ويبصلي ابق شوفي بودي الي طالع عيني لحد ما وصلت الصوره😘😘تصبحي ع خير ي حبيببتي
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-146907 هشوفه بكرة باى سلام
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-146907 معلش هو التطعيم زفت انا لسة ادهم واخد ال ٦ شهور من ١٠ ايام و تعبنى سخونية و ورمت مكانها و كان عامل يخطرف و هو نايم بيقول ااة
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-170116 يعني هوه لسه فيه غذاب تاني ف كل التطعيمات 😥فكرت الشهرين بس الي متعب
العضوة: 126770 ,
8 years ago
انتو هنا😒😒😒😒 خاينات
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-170116 معلهش ي حبيبي عبقال بتاع السنه نص ان شاء الله
العضوة: 146907 ,
8 years ago
@user-126770 زحلانه منك 😖😞
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-146907 لا دة كلو و الله كنت فاكرة كدا بس ال ٦ شهور صعبة هو شهرين ال ٤ خفيفة عنهم معرفش الباقى اخبارو ايه
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-126770 انا انا انا انا اناااااااا 🤣🤣
1
2
...
2610
2611
2612
2613
2614
2615
2616
...
2806
2807
العضوة: 170116 , 8 years ago
@user-146907 ههههههه نفس النسخة عندى و الله رجلى وجعتنى بس بستنى اما يروح ف النوم خالص و اروح حطاه ع السريرالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-170116 هههههه الله يبارك فيكي ي حبيببتي عببال متفرحي ب ادهم حبيبي القمر وتخويه اها تعب بس ف اول حمام هما بعيطو بنج محسش بحاجه كان عندو ٤٤ يوم بس انا اول مره ومش عارفه حاجه وواحدي وكانت بخاف بس اني اشيلو او اغيرلو وكدهالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 جوزى بيبصلى انى ماسكه الموبيل أشوفكم بكرة باىالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-146907 يا حبيبى الحمدلله عديت ع خير لا هنا مفيش بنج و قعد يعيط اوى ساعاتها بس كنت عند ماما و مكنتش عارفة اتعامل معاه خالصالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-170116 وامبارح اطعم الشهرين وطلع عيني اكتر من الطهاره 😂😂😂 وكان ساخن وسهرت قصادو ل ٦ اصبح لحد مبرد شويه خفت ينام والسخونه تزيد وانا محسش بيه كانت بعملو كمدات وتطيتو دوه السخونهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 هههههه اوك بااااى يا حبيبتىالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-151904 بيبصلك 😂😂😂😂 لا انا نايم لو صاحي هيبصلي ويبصلي ابق شوفي بودي الي طالع عيني لحد ما وصلت الصوره😘😘تصبحي ع خير ي حبيببتيالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-146907 هشوفه بكرة باى سلامالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-146907 معلش هو التطعيم زفت انا لسة ادهم واخد ال ٦ شهور من ١٠ ايام و تعبنى سخونية و ورمت مكانها و كان عامل يخطرف و هو نايم بيقول ااةالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-170116 يعني هوه لسه فيه غذاب تاني ف كل التطعيمات 😥فكرت الشهرين بس الي متعبالعضوة: 126770 , 8 years ago
انتو هنا😒😒😒😒 خايناتالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-170116 معلهش ي حبيبي عبقال بتاع السنه نص ان شاء اللهالعضوة: 146907 , 8 years ago
@user-126770 زحلانه منك 😖😞العضوة: 170116 , 8 years ago
@user-146907 لا دة كلو و الله كنت فاكرة كدا بس ال ٦ شهور صعبة هو شهرين ال ٤ خفيفة عنهم معرفش الباقى اخبارو ايهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-126770 انا انا انا انا اناااااااا 🤣🤣