8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-171768 اديلو الدوا يا حبيبتى معلش هما ف السن دة متعبين اوى

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-170116 اه بس مسيرها برضو تبان علي حقيقتها

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-170116 اديتو ماء غريب اندومي عامل اي

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-94601 تبان و لا متبانش انا ماليش دعوة بحد و انا جوزى قايلالى مش عاوز احتكاك و تنزلى تحت كتير مانعا للمشاكل و انا طبعا المفروض اسمع كلام جوزى انا حاليا حماتى بتقولى اما تشوفيها بتعمل حاجة لازم تساعديها قولتلها و الله دة ع حسب ابنى

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-171768 الحمدلله قاعد بيشد ف الموبايل بس لقيته دافى شوية اقعدى لعبى بودى عشان مش يعيط

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-170116 اعزلي ورايحي دماغك حته لو نزلتي ولا عملتي حاحه متبقيش مطره انك تنزلي نزلتي من نفسك برحتك منزلتيش برضو براحتك

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-170116 والله لما رجليها اتكسرت اختي اللي كانت بتروقلها وكانت تنزل من الخامس تاخدلها الغسيل تغسله وتنزلو تاني مع أن اختي معاها ابنها صغير علي اديها وساكنة بعديها بكام شارع عارفة بقي سلفتها اللي رجليها اتكسرت بسبب بنتها كانت بتسال عليها من الشباك ومبتدخلش ومشلتلهاش قشاية من علي الأرض

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-171768 اعزل ازاى صعب دلوقت خالص و مش عارفة اعمل ايه و معرفش ايه الوضع الجديد بعد ما خلفت انا حاليا عند ماما عشان حماتى مسافرة و ترجع بعد العيد و انا هروح طبعا ايه بقا اللى هيتم مش عارفة

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-171768 وعبودي والله يا لولو عمال يتلوي جمبي برضو من المغص ومنيماه علي بطنو

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-94601 زي بعضو كلو بثوابو وعلشان خاطر جوزها تلقي ف اولادها لو ع الحموات ف ميستهلوش حاجه

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-170116 ههههههه ده بيتعصب ويتفش ف صدري يخدو ويسيسبو اهو نام بس اجي احطو يفتكر الحزق والغزات

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-94601 و يا يت عاجب هطلع اختك اللى وحشة و التانية ملاك ما ه عاوزة اللى يديها فوق دماغها

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-171768 لا خليكى شيلاه احسن انا شؤلة ادهم و قاعد يشلت فيا و الله

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-94601 ي حبيبي اصمله عليهم يوجعو القلب وهما بيتمغصو ده غذاب والله عنيه مش شايفه قدامي وباجي اقف بدوخ قلت النوم هتجنن حته لم هوه بينام مبنمشي ارق مسكين البلغم صعب هنا سحبهولو ب بتاع بيشفط كده وارتح بعدها رعايه اوي هنا بصراحه

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-171768 لأ ما هي عملت مشكلة وقالت إن اختي بقالها 5 سنين مبتعملهاش حاجة شوفتي الجبروت بتاع الولية لأ وايه امي بتتكلم معاها وبتهزر راحت زعلت وقال ايه جاتلها جلطة بسبب امي انا عاوزة اعرف مش اللي بتجيلو جلطة دا بيبقي تعبان ومش قادر يتكلم ولا يمشي لأ ديه مبطلش شكاوي من امي وأختي ودايرة تشتكيهم للي يسوي واللي ميسواش يلا حسبي الله ونعم الوكيل