8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 معلش هى فعلا بضايقهم اوى و بتخليهم يعيطو بالشفا ان شاءالله

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 يارب اندومى عامل ايه

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 انتى قولتيلى انتى منين يا ندوش

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 الحمدلله يا حبيبتى انا من القاهرة

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 بس مش من القاهرة نفسها صح

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 لا منها انا اصلى من العرب و عايشة ف القاهرة

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 العرب إيه اسكندريه

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 لا انا عرب الترابين

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 ياعنى إيه مش فاهمه دى منطقه ولا العرب اللى زى البدو

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 لا مش منطقة لا زى البدو بس احنا اصعب و اشد

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 ههه اول مرة اعرف أصعب ازاى بقا

العضوة: 171768 , 8 years ago

عاملين اي ي بنات بقولكم ابني بيشنق كتير وهوه بيرضع وبعد ما ارضعو وينام بيجلو ارتجاع ويشنق كده وهوه نايم لو نايم ع ضهرو😕

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 صباح الفل لازم تكرعيه طالما مش اتكرع ونام ع ظهره طبيعى هيشنق

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 هو الارتجاع عندهم لحد 6شهور بس لازم تكرعيه رضعيه كل شويه لأنك شكلك بترضيعه كل فترة علشان كده اللبن بيحى مرة واحده صدرك بيحنله

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-151904 صباحك فل ي روبا اهاا طب هوه متكرعشي فعلا هوده دلوقتي نام. وشلتو شويه ع كتفي وخبطت ع ضهرو ومتكرعشي ده معنها انوو مشبعشي بس وهوه بيرضع راح عامل حمام ونام