الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 معلش هى فعلا بضايقهم اوى و بتخليهم يعيطو بالشفا ان شاءالله
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 يارب اندومى عامل ايه
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 انتى قولتيلى انتى منين يا ندوش
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 الحمدلله يا حبيبتى انا من القاهرة
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 بس مش من القاهرة نفسها صح
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 لا منها انا اصلى من العرب و عايشة ف القاهرة
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 العرب إيه اسكندريه
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 لا انا عرب الترابين
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 ياعنى إيه مش فاهمه دى منطقه ولا العرب اللى زى البدو
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 لا مش منطقة لا زى البدو بس احنا اصعب و اشد
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 ههه اول مرة اعرف أصعب ازاى بقا
العضوة: 171768 ,
8 years ago
عاملين اي ي بنات بقولكم ابني بيشنق كتير وهوه بيرضع وبعد ما ارضعو وينام بيجلو ارتجاع ويشنق كده وهوه نايم لو نايم ع ضهرو😕
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-171768 صباح الفل لازم تكرعيه طالما مش اتكرع ونام ع ظهره طبيعى هيشنق
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-171768 هو الارتجاع عندهم لحد 6شهور بس لازم تكرعيه رضعيه كل شويه لأنك شكلك بترضيعه كل فترة علشان كده اللبن بيحى مرة واحده صدرك بيحنله
العضوة: 171768 ,
8 years ago
@user-151904 صباحك فل ي روبا اهاا طب هوه متكرعشي فعلا هوده دلوقتي نام. وشلتو شويه ع كتفي وخبطت ع ضهرو ومتكرعشي ده معنها انوو مشبعشي بس وهوه بيرضع راح عامل حمام ونام
1
2
...
2646
2647
2648
2649
2650
2651
2652
...
2806
2807
العضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 معلش هى فعلا بضايقهم اوى و بتخليهم يعيطو بالشفا ان شاءاللهالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 يارب اندومى عامل ايهالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 انتى قولتيلى انتى منين يا ندوشالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 الحمدلله يا حبيبتى انا من القاهرةالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 بس مش من القاهرة نفسها صحالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 لا منها انا اصلى من العرب و عايشة ف القاهرةالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 العرب إيه اسكندريهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 لا انا عرب الترابينالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 ياعنى إيه مش فاهمه دى منطقه ولا العرب اللى زى البدوالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 لا مش منطقة لا زى البدو بس احنا اصعب و اشدالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 ههه اول مرة اعرف أصعب ازاى بقاالعضوة: 171768 , 8 years ago
عاملين اي ي بنات بقولكم ابني بيشنق كتير وهوه بيرضع وبعد ما ارضعو وينام بيجلو ارتجاع ويشنق كده وهوه نايم لو نايم ع ضهرو😕العضوة: 151904 , 8 years ago
@user-171768 صباح الفل لازم تكرعيه طالما مش اتكرع ونام ع ظهره طبيعى هيشنقالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-171768 هو الارتجاع عندهم لحد 6شهور بس لازم تكرعيه رضعيه كل شويه لأنك شكلك بترضيعه كل فترة علشان كده اللبن بيحى مرة واحده صدرك بيحنلهالعضوة: 171768 , 8 years ago
@user-151904 صباحك فل ي روبا اهاا طب هوه متكرعشي فعلا هوده دلوقتي نام. وشلتو شويه ع كتفي وخبطت ع ضهرو ومتكرعشي ده معنها انوو مشبعشي بس وهوه بيرضع راح عامل حمام ونام