8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 104837 , 8 years ago

@user-89368 هو انتي عنيكي وشعر لونهم ايه

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-104837 معلش يا قلبي هو اصلا مش هيستحمل ويفضل هناك اما يعرف انك ولادتي وهو هيكون عايز يجي يشوف ابنه

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-104837 لا عنيا عادي بس شعري ملون لون بني

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 لا انتي ابشري طلما كرهه حماتك هيجي نسخه منهاا وخليكي فاكره كلامي كويس

العضوة: 104837 , 8 years ago

@user-88727 يارب ياختي يحنن قلبه ويجي

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-104837 والله هينزل جري علي ملا وشه يا بت بس هما كدا الرجاله لازم يسدو نفس الواحده

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 دخلتي الخطوط في بعضيها حماتي دي حتة سكرة بس ما قولكيش بقي كلامها بينقط سكر

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 هههههههههههه سديتي نفس البت

العضوة: 104837 , 8 years ago

@user-89368 هههههههههههه بتتريقي

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-104837 علي ايه بالظبط

العضوة: 104837 , 8 years ago

@user-89368 ع حماتك ولا هي فعلا كويسه😀

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-104837 بتريق طبعاً هوا فيه كدا لا بس هيا ساعات ساعات يعني

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 هيطلع نسخه برضوو يا قلبي 😂😂😂 انا خالتي كانت بتكرهه حماتها كره العما واول بزت جابتهاا نسخه من حماتهاا الشعر الاصفر والعيون الزرقه وحاجه تفرح القلب كدا المهم حماتها ماتت وخالتي حملت تاني جابت بنت اعوذ بالله منهاا دمها خفيف بس مش قموره زي التانيه كنت بقول لخالتي البيت دي مش بنت عمي محمود 😂😂😂😂😂 علي البت التانيه المهم جابت ولد شبهه البت التانيه 😂😂😂 قواتلها لا يا خالتي البت والواد دول ولاد عمي محمود سما هي اللي مش بنته 😂😂😂

العضوة: 104837 , 8 years ago

@user-89368 ايوه منا كدا برضو بقولك انتي قاعده ف شقتك ولا عند اهلك

العضوة: 88727 , 8 years ago

هحكي ليكم موقف يا بنات ماشي