@user-89368
يا اختي مره مكنش في عندي موز وجوزي نام انا صاحيه علي السرير باكل في جزر وخيار لاقيت جوزي صحي مخضوض بيقولي ايه دا والله افتكرتك اتهبلتي ودخلتي الارنب الاوضه بياكل في السرير 😂😂😂
@user-59738
😂😂😂😂 ما هو بيقولي انتي مجنونه منيماهم علي السرير يا بت والله صعبت عليا كانهاا وحده ست بتولد وبعدين شوفتها وهي بتولد كمان حاسيت بيها بتتعب زينا
@user-59738
بتتعب والله يا بنتي الرحمه حلووه والله حتي احنا بنلاقي حد يهتم بينا اما الحيوانات لا ربنا بيعينهم عارفه انا مبكلش لحم الارانب ولا جوزي انا مربيهاهم كدا شكلهم حلوو
العضوة: 104837 , 8 years ago
@user-59738 انا حاليا ف بيت اهلي ونفسي لما اولد وارجع شقه استقل مفضلش اتغدا هناك واقعد طول اليوم هناك ان شاء اللهالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-104837 يعني انتي بعد ماتولدي هترجعي شقتك حتي لو جوزك منزلش ولا طول ماهو موجود انتي ف شقتك ولما يسافر هتروحي عند اهلكالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 يا اختي مره مكنش في عندي موز وجوزي نام انا صاحيه علي السرير باكل في جزر وخيار لاقيت جوزي صحي مخضوض بيقولي ايه دا والله افتكرتك اتهبلتي ودخلتي الارنب الاوضه بياكل في السرير 😂😂😂العضوة: 59738 , 8 years ago
@user-88727 ههههههههههههههههه هتهبلي جوزكالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 انتي يابنتي انتي كويسهالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-59738 😂😂😂😂 يا بت كانت في ارنبه ولده وصعبت علياا دخلتها البيت هي وعياله ادفيهاا علشان ةالبرد الوليه نفسه برضووو حاسيت بيهاا 😊😊😊 فكنت وخده الدفايه في الاوضه علشان معنديش الا دفايه وحده فخدتها اوضه النوم وصعبت عليا لسه هفتح بوقي لاقيته بيقولي انسي اللي في دماغكالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-88727 ههههههههه كنت عاوزه توديلهم الدفايه كنتي قوليله هاتلهم واحده😃😃😃😃😃العضوة: 88727 , 8 years ago
@user-59738 لا كنت عايزه اخدهم معايا اوضه النوم 😂😂😂😂العضوة: 59738 , 8 years ago
@user-88727 ههههههههه ماهو ده اللي ناقص لا ضيفيهم وحطيهم ف اوضه الاطفالالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-59738 😂😂😂😂 ما هو بيقولي انتي مجنونه منيماهم علي السرير يا بت والله صعبت عليا كانهاا وحده ست بتولد وبعدين شوفتها وهي بتولد كمان حاسيت بيها بتتعب زيناالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-88727 ههههههه لا والله غمري ماشفت ارانب بتولدالعضوة: 91821 , 8 years ago
هو الكنز ده حلو ولا مضرالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-59738 بتتعب والله يا بنتي الرحمه حلووه والله حتي احنا بنلاقي حد يهتم بينا اما الحيوانات لا ربنا بيعينهم عارفه انا مبكلش لحم الارانب ولا جوزي انا مربيهاهم كدا شكلهم حلووالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-91821 ادخلي علي جوجل وشوفيه مضر ولا لاالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-91821 ده حلو للاملاح بس معرفش غلط ع الحامل ولا لا