الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 طب يا سحر روحى اكشفى مستنيه إيه ياحبيبتى
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 ما أنا حجزت عند دكتور يوم سبت هروح
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 بسلامه طيب ريحى نفسك لحد ما تروحى للدكتور حماتك هاتمشى امته
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 هتمشي يوم الإثنين اهي دي وحدة تعب
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 معلش هانت انتى استحملتى كتير
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 انا كل يوم من الصبح لحد الضهر مغص فى بطنى ووجع فى ضهرى
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 يبقي انتي لتروحي لي لدكتور مش ☺☺
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 ههههههههه عندى الإفرازات قليله اوىاوىبقالها يومين كلمته امبارح قالى طالما الحركه كويسه خلاص انا اصلا هروحله يوم الاتنين إن شاء الله
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 علي خير أنشأالله وتقومي بسلامه انتي وبنوتك يارب ابقي طمنيني عليكى
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 أكيد هكون معاكم ع طول لحد ما ادخل العمليات باذن الله
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 والله لو خرجت وكلمتكم خير معنتيش اتكلمت يبقا بقيت عند ربنا بقا ههههههه
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 لا أنشأ لله تقومي بالف سلامه شكالك كدة هتولدي قبلي
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 لو انتى هتولظى طبيعى ببقاهولد فل لك انا متوقعه حاجتين الأولى ان لما أروح يوم الإتنين يقولى تعالى بكرة او لدى الحاجه التانية ممكن يحددلى اليوم بعد لما اكمل 10 أيام
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 ما انا مش عارفه هولد قيصرى ول طبيعي كل هيبن يوم سبت
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 أن شاء الله لو قالك استنى لآخر الشهر يبقا طبيعى باذن الله ربنا يكرمك ويكرمنى بولاده سهله
1
2
...
285
286
287
288
289
290
291
...
2806
2807
العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 طب يا سحر روحى اكشفى مستنيه إيه ياحبيبتىالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 ما أنا حجزت عند دكتور يوم سبت هروحالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 بسلامه طيب ريحى نفسك لحد ما تروحى للدكتور حماتك هاتمشى امتهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 هتمشي يوم الإثنين اهي دي وحدة تعبالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 معلش هانت انتى استحملتى كتيرالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 انا كل يوم من الصبح لحد الضهر مغص فى بطنى ووجع فى ضهرىالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 يبقي انتي لتروحي لي لدكتور مش ☺☺العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 ههههههههه عندى الإفرازات قليله اوىاوىبقالها يومين كلمته امبارح قالى طالما الحركه كويسه خلاص انا اصلا هروحله يوم الاتنين إن شاء اللهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 علي خير أنشأالله وتقومي بسلامه انتي وبنوتك يارب ابقي طمنيني عليكىالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 أكيد هكون معاكم ع طول لحد ما ادخل العمليات باذن اللهالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 والله لو خرجت وكلمتكم خير معنتيش اتكلمت يبقا بقيت عند ربنا بقا هههههههالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 لا أنشأ لله تقومي بالف سلامه شكالك كدة هتولدي قبليالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 لو انتى هتولظى طبيعى ببقاهولد فل لك انا متوقعه حاجتين الأولى ان لما أروح يوم الإتنين يقولى تعالى بكرة او لدى الحاجه التانية ممكن يحددلى اليوم بعد لما اكمل 10 أيامالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 ما انا مش عارفه هولد قيصرى ول طبيعي كل هيبن يوم سبتالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 أن شاء الله لو قالك استنى لآخر الشهر يبقا طبيعى باذن الله ربنا يكرمك ويكرمنى بولاده سهله