8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 طب يا سحر روحى اكشفى مستنيه إيه ياحبيبتى

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 ما أنا حجزت عند دكتور يوم سبت هروح

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 بسلامه طيب ريحى نفسك لحد ما تروحى للدكتور حماتك هاتمشى امته

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 هتمشي يوم الإثنين اهي دي وحدة تعب

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 معلش هانت انتى استحملتى كتير

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 انا كل يوم من الصبح لحد الضهر مغص فى بطنى ووجع فى ضهرى

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 يبقي انتي لتروحي لي لدكتور مش ☺☺

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 ههههههههه عندى الإفرازات قليله اوىاوىبقالها يومين كلمته امبارح قالى طالما الحركه كويسه خلاص انا اصلا هروحله يوم الاتنين إن شاء الله

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 علي خير أنشأالله وتقومي بسلامه انتي وبنوتك يارب ابقي طمنيني عليكى

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 أكيد هكون معاكم ع طول لحد ما ادخل العمليات باذن الله

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 والله لو خرجت وكلمتكم خير معنتيش اتكلمت يبقا بقيت عند ربنا بقا ههههههه

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 لا أنشأ لله تقومي بالف سلامه شكالك كدة هتولدي قبلي

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 لو انتى هتولظى طبيعى ببقاهولد فل لك انا متوقعه حاجتين الأولى ان لما أروح يوم الإتنين يقولى تعالى بكرة او لدى الحاجه التانية ممكن يحددلى اليوم بعد لما اكمل 10 أيام

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-126648 ما انا مش عارفه هولد قيصرى ول طبيعي كل هيبن يوم سبت

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 أن شاء الله لو قالك استنى لآخر الشهر يبقا طبيعى باذن الله ربنا يكرمك ويكرمنى بولاده سهله