8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-59738 هههههههه

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-120220 😃😃😃😃😃😃😃😃

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-120220 ههههه يلا باهبله الشيكولاته عملت معك شغل 🙆🙆🙆

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-126648 😂😂😂😂😂

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 الليمون اللى احنا بنعصره ع الأكل مترمهوش حوشيه فى كيس فى الفريزر لحد ما تبقا كميه وبعدين طلعيه سبيه يفك وحكى عليه ميه وأما يتسلق ويبرد اضربيه فى الخلاط او الكابه هتبقا عجينه باستخدامها فى غسيل الخضار تغسلى بيه السمك بيشيل الظفر وبتغسلى بيه إيدك من اى ريحه كريهه

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 وممكن تحطين ع البقع بتاعت الهدوم أو فى الغسالع

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 ثوانى أرد ع الموبيل

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 قفلتى ليه

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126495 انتى يا حاجه قفلتى ليه

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-114618 بت يا سحر نايمه ولا إيه

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-126648 يعني بيكون سايب زي الميه كدا

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 بتكون عجينه انا سلقته بس لما يبرد تحطه فى الكابه هبقا اوريهلك

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-59738 استنى أرد على ماما

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-126648 طب العجينه دي بتحطيها ف التلاجه ولافين