الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 91821 ,
8 years ago
@user-24612 سهله ان شاء الله
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-126648 😅😅😅😅😅اه فعلا ياشيخه والله كان شويه حرقان زفت خالص
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-91821 متخافيش دا انتى هترتاحى
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-91821 متخافيش واقراي قران كده وانتي دخله وان شاء الله خير باذن الله
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-91821 أنشألله تقومي بسلامه انتي وابنك ابقي طمنيني عليكى وعقبلي يارب
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-24612 بستحمل كل حاجه الا الحرقان حاليا عايشه بالفوار
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 هو ينفع أحمي بيبي تاني يوم لمه يتولد
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-126648 انا الحرقان خف شويه في التاسع مش عارفه ليه مكمل معاكي
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 عقبالك يا سحورة
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-24612 والله زى ما هو يا ياسمين وامبارح كان ترجيع بسبب الحرقان
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-126648 أنا وانتي يارب وكل لحومل 😂دة أنا لحرقان خالص جبت أخري منو
العضوة: 91821 ,
8 years ago
خير ان شاء الله
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-120220 ايوه وانا كمان تطلع مره واحده وتنزل تانى
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 اه عادي بس شوي الجو او انتي هيأيلو الجو يعني في الاوضه اللي هينام فيها حضري كل حاجه عشان مش هتفتحي الباب لفتره وحميه بس لازم يكون معاكي حد عنده خبره في حميه الاطفال لانهم بيبقو صغيرين اوووي وهتخافي وانتي مسكاهم
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-114618 باخد غوار ودوا برشام الحرقان جربت أنواع كتير
1
2
...
309
310
311
312
313
314
315
...
2806
2807
العضوة: 91821 , 8 years ago
@user-24612 سهله ان شاء اللهالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-126648 😅😅😅😅😅اه فعلا ياشيخه والله كان شويه حرقان زفت خالصالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-91821 متخافيش دا انتى هترتاحىالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-91821 متخافيش واقراي قران كده وانتي دخله وان شاء الله خير باذن اللهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-91821 أنشألله تقومي بسلامه انتي وابنك ابقي طمنيني عليكى وعقبلي ياربالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-24612 بستحمل كل حاجه الا الحرقان حاليا عايشه بالفوارالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 هو ينفع أحمي بيبي تاني يوم لمه يتولدالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-126648 انا الحرقان خف شويه في التاسع مش عارفه ليه مكمل معاكيالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 عقبالك يا سحورةالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-24612 والله زى ما هو يا ياسمين وامبارح كان ترجيع بسبب الحرقانالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-126648 أنا وانتي يارب وكل لحومل 😂دة أنا لحرقان خالص جبت أخري منوالعضوة: 91821 , 8 years ago
خير ان شاء اللهالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-120220 ايوه وانا كمان تطلع مره واحده وتنزل تانىالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 اه عادي بس شوي الجو او انتي هيأيلو الجو يعني في الاوضه اللي هينام فيها حضري كل حاجه عشان مش هتفتحي الباب لفتره وحميه بس لازم يكون معاكي حد عنده خبره في حميه الاطفال لانهم بيبقو صغيرين اوووي وهتخافي وانتي مسكاهمالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-114618 باخد غوار ودوا برشام الحرقان جربت أنواع كتير