8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-24612 بصي الدكتور كتبلي الكريم ده ادهنه ع المكان بتاع القشره وامشط بفرشه الاسنان مرتين ف اليوم لمده اسبوع هتلاقي القشره اختفت خالص

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-24612 امين يارب

العضوة: 24612 , 8 years ago

@user-59738 خلاص هجيبه لاني مبحبهاش بعد اقشرهالها بصوبعي

العضوة: 114618 , 8 years ago

هسيبكو شويه أروح اعشي حماتي وأرجع تاني

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-24612 لا يا قلبي انشالله خير اعمليهولهاا انا ابن سلفي كان عنده الفتاق دا كان لما بيعيط بتلاقي حاجه بتتنفخ كدا من تحت البنطلون كانه راجل كبير والدكتور قال لازم يكون عنده سنه علشان يستحمل البنج بتاع العمليه

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-24612 يالهوووي ما هو مفتوح لوحده اعلجها باي اشرب ورق جوافه ولا غلط

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-24612 لا ده بيطري فروه الراس خالص وبتقومي ممشطه بفرشه الاسنان او لو عندك فرشه الاطفال دي اعمليلها بيها الكريم ده ب4ج

العضوة: 24612 , 8 years ago

@user-88727 هعرضها علي دكتور تاني ليه في الحاجات دي بس بعد حقنه الشهرين عشان لو قال عمليه نعملهالها علي طول هي فعلا ذي الكوره كده مش بتظهر غير لما تحزق او تعيط او تكح وهي حزاقه اووووي

العضوة: 24612 , 8 years ago

@user-88727 مش عارفه ورق الجوافه غلط ولا لا بس في ادويه كحه خاصه بالحوامل كانت خالتي عندها كحه علي طول اسالي دكتورك كده

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-24612 امممم ما هو الواد كان كدا وبعدين الدكتور قال لامه متخليهوش يعيط وكنا بنشيله ونهشتك فيه عنهاا يعيني علشان بتتعب ومش عايزينه يعيط فضل كدا سنه علشان يعرف ياخد بنج

العضوة: 24612 , 8 years ago

@user-59738 عندي اختها اهه

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-24612 ايوه اعملي بيها انا بعمل بيها

العضوة: 24612 , 8 years ago

@user-59738 اوك هجيبه ماشي

العضوة: 24612 , 8 years ago

استاذن انا جوزي جه سلاااام

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-24612 انا الدكتور لسه قايله عليه من 3 ايام بستخدمه بقالي يومين شال معظم القشره