الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 الدكتور كان كتب لى دوا وانا فى السادس وكان مكتوب فيه انه آمن خلال التلات شهور الأولى فى الحمل لو محتاجاه ممكن جوزك يجبهولك وهو جاى يسند جمب المشروبات الطبيعيه
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 يا قلبي ما انا هروح للدكتور بكرا اصلا بس انا تعبانه النهاردا 😊😊😊😊
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126648 ممكن تخديه بليل بس علشان تعرفى تنامى وطول النهار مشروبات طبيعيه كنت بعمل كده
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 علامات البطن بتظهر امتا
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 هههههه😂😂😂😂😂😂حبيبتى فى الشخير بس انا من الحساسية انتى عندك حساسيه
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 من الحمل 😂😂😂😂😂 يا بت ولسه اول يوم اشخر كان اول امبارح يعني كان برد لانها قلبت بكحه
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 الطبيعى من السادس آخره كده بس انا ظهرتلى فى نص التامن بطنى ضيقه علشان كده مش هاخد كتير من التاسع وكمان علشان بيج لى طلق وانا اصلا هولد قيصرى علشان قلبى
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 اممم اصل انا مستغربه انها لسه مظهرتش وبطني برضوو صغيره جدا
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 نصحيه اول ما تظهر لك ابداى رطبى بزيت زيتون علشان بعدين العلامات مش تسيب أثر والجلد يبقا مشدود مش مترهل
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 بس انا بقول بطني صغيره لان ابني ضعيف اصلا
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 ينفع زيت جنسون مش بحب ريحت زيت الزيتون
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126648 اووووووووووووووف بقي بجد عايزه اروح عند ماما
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-88727 صباح لخير
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 زيت الجونسون يطرى بس إنما الزيتون هيشد كمان علشان فيما بعد
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-88727 البطن عموما ملهاش علاقه بحجم الجنين البطن بيكون أغلبها الميه والدم
1
2
...
335
336
337
338
339
340
341
...
2806
2807
العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 الدكتور كان كتب لى دوا وانا فى السادس وكان مكتوب فيه انه آمن خلال التلات شهور الأولى فى الحمل لو محتاجاه ممكن جوزك يجبهولك وهو جاى يسند جمب المشروبات الطبيعيهالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 يا قلبي ما انا هروح للدكتور بكرا اصلا بس انا تعبانه النهاردا 😊😊😊😊العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126648 ممكن تخديه بليل بس علشان تعرفى تنامى وطول النهار مشروبات طبيعيه كنت بعمل كدهالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 علامات البطن بتظهر امتاالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 هههههه😂😂😂😂😂😂حبيبتى فى الشخير بس انا من الحساسية انتى عندك حساسيهالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 من الحمل 😂😂😂😂😂 يا بت ولسه اول يوم اشخر كان اول امبارح يعني كان برد لانها قلبت بكحهالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 الطبيعى من السادس آخره كده بس انا ظهرتلى فى نص التامن بطنى ضيقه علشان كده مش هاخد كتير من التاسع وكمان علشان بيج لى طلق وانا اصلا هولد قيصرى علشان قلبىالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 اممم اصل انا مستغربه انها لسه مظهرتش وبطني برضوو صغيره جداالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 نصحيه اول ما تظهر لك ابداى رطبى بزيت زيتون علشان بعدين العلامات مش تسيب أثر والجلد يبقا مشدود مش مترهلالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 بس انا بقول بطني صغيره لان ابني ضعيف اصلاالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 ينفع زيت جنسون مش بحب ريحت زيت الزيتونالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126648 اووووووووووووووف بقي بجد عايزه اروح عند ماماالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-88727 صباح لخيرالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 زيت الجونسون يطرى بس إنما الزيتون هيشد كمان علشان فيما بعدالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-88727 البطن عموما ملهاش علاقه بحجم الجنين البطن بيكون أغلبها الميه والدم