8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 الدكتور كان كتب لى دوا وانا فى السادس وكان مكتوب فيه انه آمن خلال التلات شهور الأولى فى الحمل لو محتاجاه ممكن جوزك يجبهولك وهو جاى يسند جمب المشروبات الطبيعيه

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 يا قلبي ما انا هروح للدكتور بكرا اصلا بس انا تعبانه النهاردا 😊😊😊😊

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126648 ممكن تخديه بليل بس علشان تعرفى تنامى وطول النهار مشروبات طبيعيه كنت بعمل كده

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 علامات البطن بتظهر امتا

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 هههههه😂😂😂😂😂😂حبيبتى فى الشخير بس انا من الحساسية انتى عندك حساسيه

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 من الحمل 😂😂😂😂😂 يا بت ولسه اول يوم اشخر كان اول امبارح يعني كان برد لانها قلبت بكحه

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 الطبيعى من السادس آخره كده بس انا ظهرتلى فى نص التامن بطنى ضيقه علشان كده مش هاخد كتير من التاسع وكمان علشان بيج لى طلق وانا اصلا هولد قيصرى علشان قلبى

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 اممم اصل انا مستغربه انها لسه مظهرتش وبطني برضوو صغيره جدا

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 نصحيه اول ما تظهر لك ابداى رطبى بزيت زيتون علشان بعدين العلامات مش تسيب أثر والجلد يبقا مشدود مش مترهل

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 بس انا بقول بطني صغيره لان ابني ضعيف اصلا

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 ينفع زيت جنسون مش بحب ريحت زيت الزيتون

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126648 اووووووووووووووف بقي بجد عايزه اروح عند ماما

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-88727 صباح لخير

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 زيت الجونسون يطرى بس إنما الزيتون هيشد كمان علشان فيما بعد

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-88727 البطن عموما ملهاش علاقه بحجم الجنين البطن بيكون أغلبها الميه والدم