8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 131009 , 8 years ago

@user-131229 موجود بس مش موجود والبيبى شكله بنت يعنى إن شاء الله هسمى ندين علشان معايا ندى يبقى (ندى وندين ) إن شاء الله

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-114618 استحملي هانت خلاص مقربتش تمشي

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-131229 أهي هتمشي يوم الإثنين بقي من زمن يومين ههههههه

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-131009 ربنا يخلهملك ويباركلك فيهم كل اللي ييجي من ربنا خير

العضوة: 131009 , 8 years ago

اكيد طبعا الحمد لله البنات نعمه والله

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-114618 خلاص فاضل يومين يعني هي بتيجي عندك كل كام شهر

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-131009 ايوة الحمد لله بس ربنا يدي ويبارك

العضوة: 131009 , 8 years ago

ربنا ما يحرم واحده من خلفه البنات و حنيتهم

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-131229 هههههه كل كام شهر ديه بتجي عندي كل 15يوم ياختي

العضوة: 131009 , 8 years ago

@user-131229 اللهم امين .. ويجعلهم ذريه صالحه

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-131009 امين يارب

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-114618 ازاي كل 15 يوم يعني 15 يوم عندك و15 يوم عند سلفتك

العضوة: 114618 , 8 years ago

@user-131229 بقولك بعتي لروبا كانت بتسأل عليكي علي طول

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-114618 لا مبعتش اصل دة ايميل جديد بس عملتو بنفس الاسم