@user-114618
اه يبقي دي البداية انا مكنش بينزل حاجة وقبل الولادة باسبوع ابتدي ينزا حاجات بسيطة وقبل مولد باربع ايام صحيت من النوم لقيت افرازات صفرة ومخاطية كتير شوية قلقت وومقولتش لحد كتبت علي النت قالي السدادة المخاطية قولت خلاص ابقي اقول للدكتورة واليوم اللي كنت ناوية اروح فية الفجر تعبت وروحت ولدت
وعبالك انتي كمان ان شاء الله تولدي طبيعي وتكون سهلة
العضوة: 114618 , 8 years ago
@user-8593 وعملتي ايه طمنينيالعضوة: 131229 , 8 years ago
ربنا يقومكم بخير انتو الاتنين وتفرحوا باولادكمالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-131229 وانتي يارب يجي جوزك بسلامه وتخوي بوديالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-114618 انتي السدادة المخاطية حسيتي بيها نزلت ولا لا انا حسيت بيها اخر يوم بالتاسعالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-114618 امين يارب ويرزق كل مشتاق بما يشتاقالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-131229 لا منزلتش بس فيه افرازت بتنزل عليهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-114618 الافرازات دي ع طول ولا من اول التاسعالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-8593 مرديتش عليه عملتي ايه في لفحصالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-131229 لا من اول لتاسعالعضوة: 8593 , 8 years ago
@user-114618 لسه هروح بالليلالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-8593 بالله عليكي تطمنيني عليكي لمه تروحيالعضوة: 8593 , 8 years ago
@user-114618 انتي فكام فالتاسعالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-8593 أنا في لأسبوع ثاني من لتاسع وانتيالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-114618 اه يبقي دي البداية انا مكنش بينزل حاجة وقبل الولادة باسبوع ابتدي ينزا حاجات بسيطة وقبل مولد باربع ايام صحيت من النوم لقيت افرازات صفرة ومخاطية كتير شوية قلقت وومقولتش لحد كتبت علي النت قالي السدادة المخاطية قولت خلاص ابقي اقول للدكتورة واليوم اللي كنت ناوية اروح فية الفجر تعبت وروحت ولدت وعبالك انتي كمان ان شاء الله تولدي طبيعي وتكون سهلةالعضوة: 8593 , 8 years ago
@user-114618 ان شاء الله ربنا يكرم