8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-8593 انتي اشتريتي لفريده ولا عندك

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-8593 عايزه افرح يا بنتي واشتري حاجاتي براحتي اخطف كل اللي يعجبني حاجه حاجه

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-8593 دا اول بيبي ليا 😊😊😊

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-126785 لية كدة

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-126785 اشتريت حاجات شتوي لان نور مولوده فالصيف

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-126785 اناجبتلهادة ينفع للسبوع

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-126785 صح كده انزلي يا بت

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-120220 امي اعوز بالله مسكت دماغ جوزي وقالتو هي بكريه لما تدخل التاسع

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-120220 انتي في الشهر الكام وحامل بولد

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-126785 الخامس بنوتة

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-120220 جميل يا قلبي عادي اي حاجه بتنفع للسبوع يا حبي انا بس لما شوفت البدله عجبتني فقولت هجبها للسبوع

العضوة: 120220 , 8 years ago

@user-126785 اناجبتلها كذاحاجة اوف وايت

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-8593 اشتري من دلوقتي يعني انا في اول السابع

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-126785 انا اشتريت فالسابع

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-120220 اهاا خليكي علي كدا عبير يعني فضلت عارفه تنها حامل في بنت لحد نص التامن واشترت توك والهدوم كلهاا الوانات بنات وجذم وحاجات بنات وفي الاخر طلع ولد