الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-126648 اذيك ياروبا عامله ايه في التاسع ربنا يقويكي انتي وكل اللي زيك وتولدو بقي بقلكم كتير حوامل 😅😅😅😅😅😅
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 وحشين اوووي حقن الرئه قبل ماتجي تخديها طلعيها شويه من التلاجه عشان تبقي خفيفه شويه
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 بقولك ياسمينا هي حقنه لرءيه ضروي وبتاءثر علي بيبي ول لا انتي اخدتيه
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 هو زي لمايه حولين لجنين تقل موحسش بيه أنا قلي لمايه قلت شويه حولين بيبي
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 مش عارفه المياه بتقل ليه بس اسمع انها بتقل ممكن جسمك احتاج مياه فامتص من مياه الجنين كتري شرب مياه كتيييير حقن الرئه مش بتأثر علي الجنين مكنش الدكتره كتبوها متخافيش انا اخدت ٦في ادم ونور اخدت ٣ مردتش اخد التلاته التانيين 😁😁😁😁الدكتوره بتعتي بتتوصي اوووي بحقن الرئه
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 هو قلي لرحم مفتوح 2سنتي وبيبي حجمو كبير شويه
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 بصي هي الدكتوره بتعوي قالتلي احنا بنديها للبكريه لاننا مش بنبقي عارفين هتولد امتي اما تاتي ولده بتبقي عادي بقي خلاص ومتخفيش اول التاسع الرئه بتكتمل من اول اسبوع بس خديهم بردو للاحتياط
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 وقلي احتمل 50/100 اولد قصري
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 طب الحمدلله انه مفتوح في امل تولدي طبيعي بس طمنيني بيجيلك وجع ذي الدوره ولا لا
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 اااة بيجي ويروح والم من تحت عند عضم لعانه
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 المغص ده لو مستحملاه يبقي ممكن الرحم ميفتحش بسرعه وتحتاجي طلق صناعي تولدي بيه بس في حاله ان البيبي حجمه كبير شويه ممكن الدكتور ميخاطرش بيه عشان ميتزنقش ويولدك قيصري
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 اااة ما دكتور قلي كدة برضو وقلي لو مولدتش من هنا لآخر لاسبوع هيبقى قيصري علشان لمايه للي قلت
العضوة: 114618 ,
8 years ago
@user-24612 كان نفسي جوزي يكون معايه
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 اشربي مياه كتييير اوووي واشربي سوايل دافيه يانسون حلبه نعناع عشان تعوضي المياه وجسمك ميخدش منها تاني وكمان هتسعدك لو عندك طلق تحميه شويه وكلي بلح كتييير بس متتمشيش طالما المياه قليله
العضوة: 24612 ,
8 years ago
@user-114618 ربنا يجبهولك بالف سلامه يارب معلش هو اكيد عايز يشوف ابنه اكتر منك كمان
1
2
...
406
407
408
409
410
411
412
...
2806
2807
العضوة: 24612 , 8 years ago
@user-126648 اذيك ياروبا عامله ايه في التاسع ربنا يقويكي انتي وكل اللي زيك وتولدو بقي بقلكم كتير حوامل 😅😅😅😅😅😅العضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 وحشين اوووي حقن الرئه قبل ماتجي تخديها طلعيها شويه من التلاجه عشان تبقي خفيفه شويهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 بقولك ياسمينا هي حقنه لرءيه ضروي وبتاءثر علي بيبي ول لا انتي اخدتيهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 هو زي لمايه حولين لجنين تقل موحسش بيه أنا قلي لمايه قلت شويه حولين بيبيالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 مش عارفه المياه بتقل ليه بس اسمع انها بتقل ممكن جسمك احتاج مياه فامتص من مياه الجنين كتري شرب مياه كتيييير حقن الرئه مش بتأثر علي الجنين مكنش الدكتره كتبوها متخافيش انا اخدت ٦في ادم ونور اخدت ٣ مردتش اخد التلاته التانيين 😁😁😁😁الدكتوره بتعتي بتتوصي اوووي بحقن الرئهالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 هو قلي لرحم مفتوح 2سنتي وبيبي حجمو كبير شويهالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 بصي هي الدكتوره بتعوي قالتلي احنا بنديها للبكريه لاننا مش بنبقي عارفين هتولد امتي اما تاتي ولده بتبقي عادي بقي خلاص ومتخفيش اول التاسع الرئه بتكتمل من اول اسبوع بس خديهم بردو للاحتياطالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 وقلي احتمل 50/100 اولد قصريالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 طب الحمدلله انه مفتوح في امل تولدي طبيعي بس طمنيني بيجيلك وجع ذي الدوره ولا لاالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 اااة بيجي ويروح والم من تحت عند عضم لعانهالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 المغص ده لو مستحملاه يبقي ممكن الرحم ميفتحش بسرعه وتحتاجي طلق صناعي تولدي بيه بس في حاله ان البيبي حجمه كبير شويه ممكن الدكتور ميخاطرش بيه عشان ميتزنقش ويولدك قيصريالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 اااة ما دكتور قلي كدة برضو وقلي لو مولدتش من هنا لآخر لاسبوع هيبقى قيصري علشان لمايه للي قلتالعضوة: 114618 , 8 years ago
@user-24612 كان نفسي جوزي يكون معايهالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 اشربي مياه كتييير اوووي واشربي سوايل دافيه يانسون حلبه نعناع عشان تعوضي المياه وجسمك ميخدش منها تاني وكمان هتسعدك لو عندك طلق تحميه شويه وكلي بلح كتييير بس متتمشيش طالما المياه قليلهالعضوة: 24612 , 8 years ago
@user-114618 ربنا يجبهولك بالف سلامه يارب معلش هو اكيد عايز يشوف ابنه اكتر منك كمان