8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126495 انا بقول ممكن يكون من المعدة

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-94601 كان الدكتور قالى الحمل بيحصل فيه كل حاجه

العضوة: 126495 , 8 years ago

@user-94601 انتى بتنامى على ظهرك كتير

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126495 يعني بس دلوقتي مش مرتاحة في نومة هههههههههههه

العضوة: 126495 , 8 years ago

@user-94601 متقلقيش نفسك هى بتيجى لناس كلها الحوامل

العضوة: 126495 , 8 years ago

@user-94601 ماهى بتزيد لمه تنامى عل ظهرك

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126648 انا كانت بتحصلي الحاجة ديه لما بتكون عندي أنيميا أو معدتي تعباني بس مكنتش بتوصل للدرجة ديه دنا بحس بألم شديد قوي

العضوة: 126495 , 8 years ago

@user-94601 انا بقى عندى حركه البيبى مؤلمه لمه بيتحرك بيوجعلى المكان الى اتحرك فى معرفش ليه

العضوة: 94601 , 8 years ago

ربنا يطمنكو يا حبايب قلبي ويقومنا جميعا بالسلامة أن شاءالله

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-94601 ما هو اى حاجه عندك بتزيد فى الحمل يبقا علشان كده

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126495 وانا برضو بالذات الحركة اللي بتبقي من تحت امبارح بالليل قمت علي وجع الضربة لدرجة اني حاسة اني هولد في السابع هههههههههههه

العضوة: 126495 , 8 years ago

@user-94601 هههههههه اه فعلا متعبه

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126495 امبارح بقول لجوزي انا شكلي هولد في السابع

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126495 هما الصبيان كدا الحركة بتاعهم مؤلمة.

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-126648 وانتي ماري أخبار الحركة بتاعتها ايه مؤلمة برضو ولا حنينة بس اكيد حنينة علشان البنات بطبعهم حنينين