الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126495 انا بقول ممكن يكون من المعدة
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-94601 كان الدكتور قالى الحمل بيحصل فيه كل حاجه
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-94601 انتى بتنامى على ظهرك كتير
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126495 يعني بس دلوقتي مش مرتاحة في نومة هههههههههههه
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-94601 متقلقيش نفسك هى بتيجى لناس كلها الحوامل
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-94601 ماهى بتزيد لمه تنامى عل ظهرك
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126648 انا كانت بتحصلي الحاجة ديه لما بتكون عندي أنيميا أو معدتي تعباني بس مكنتش بتوصل للدرجة ديه دنا بحس بألم شديد قوي
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-94601 انا بقى عندى حركه البيبى مؤلمه لمه بيتحرك بيوجعلى المكان الى اتحرك فى معرفش ليه
العضوة: 94601 ,
8 years ago
ربنا يطمنكو يا حبايب قلبي ويقومنا جميعا بالسلامة أن شاءالله
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-94601 ما هو اى حاجه عندك بتزيد فى الحمل يبقا علشان كده
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126495 وانا برضو بالذات الحركة اللي بتبقي من تحت امبارح بالليل قمت علي وجع الضربة لدرجة اني حاسة اني هولد في السابع هههههههههههه
العضوة: 126495 ,
8 years ago
@user-94601 هههههههه اه فعلا متعبه
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126495 امبارح بقول لجوزي انا شكلي هولد في السابع
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126495 هما الصبيان كدا الحركة بتاعهم مؤلمة.
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-126648 وانتي ماري أخبار الحركة بتاعتها ايه مؤلمة برضو ولا حنينة بس اكيد حنينة علشان البنات بطبعهم حنينين
1
2
...
423
424
425
426
427
428
429
...
2806
2807
العضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126495 انا بقول ممكن يكون من المعدةالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-94601 كان الدكتور قالى الحمل بيحصل فيه كل حاجهالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-94601 انتى بتنامى على ظهرك كتيرالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126495 يعني بس دلوقتي مش مرتاحة في نومة ههههههههههههالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-94601 متقلقيش نفسك هى بتيجى لناس كلها الحواملالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-94601 ماهى بتزيد لمه تنامى عل ظهركالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126648 انا كانت بتحصلي الحاجة ديه لما بتكون عندي أنيميا أو معدتي تعباني بس مكنتش بتوصل للدرجة ديه دنا بحس بألم شديد قويالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-94601 انا بقى عندى حركه البيبى مؤلمه لمه بيتحرك بيوجعلى المكان الى اتحرك فى معرفش ليهالعضوة: 94601 , 8 years ago
ربنا يطمنكو يا حبايب قلبي ويقومنا جميعا بالسلامة أن شاءاللهالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-94601 ما هو اى حاجه عندك بتزيد فى الحمل يبقا علشان كدهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126495 وانا برضو بالذات الحركة اللي بتبقي من تحت امبارح بالليل قمت علي وجع الضربة لدرجة اني حاسة اني هولد في السابع ههههههههههههالعضوة: 126495 , 8 years ago
@user-94601 هههههههه اه فعلا متعبهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126495 امبارح بقول لجوزي انا شكلي هولد في السابعالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126495 هما الصبيان كدا الحركة بتاعهم مؤلمة.العضوة: 94601 , 8 years ago
@user-126648 وانتي ماري أخبار الحركة بتاعتها ايه مؤلمة برضو ولا حنينة بس اكيد حنينة علشان البنات بطبعهم حنينين