@user-24612
لا يا قلبي امبارح كنت تعبانه من المجهود كانت بغسا السجاده الشنوه وقطمت وسطي من تقلهاا علشان قالولي لو غسلتيهاا في المغسله هتبوظ فكان الحوض وجعني بس اما ارتحت بقيت كويسه الحمد لله
@user-75317
لو في مصر هحجز كافية واجيب مصور واعمل تورتة على شكل اكتر حاجة بيحبها واختار اكتر اغنية بيحبها واجمع كل الناس الي بيحبهم وهجبلو هدية حلوة والبس فستان حلو وابقى حلوة وهخلية يوم جميل
@user-120220
آه ف البيت نعمل كده عملت كده وهو جاي من السعوديه مليت الاوضه بلالين ع الارض والسرير وكتبت على مرايه التسريحه بالفوم وحشتني بالانجلش ولوف يو وجبت شمع وبخور وعملت شعري وكل اللي قولتي عليه ده اقولك بقا رد الفعل
العضوة: 120220 , 8 years ago
@user-59738 عيدجوازي في شهر 1العضوة: 120220 , 8 years ago
@user-59738 واحب ابشرك معنوياتي محطمة لليوم دة وانااكتروحدة رومانسية وبتاعة حفلات وجو وبتاع مش هعمل اي حاجة وهنام اليوم دةالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-120220 هههههههه ليه يابنتي خرجي نفسك واعنلي جو رومانسي وبتاعالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-59738 اصلي عارفة هيبقى يوم غم😂العضوة: 75317 , 8 years ago
@user-120220 قوليلنا بتعملي ف الحفلات وعيد الجواز والميلاد وكده وبما أن الفلانتين اقرب عيد قوليلي ايه الخططالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-120220 هههههههه اي مناسبه بتكون كدا تفائليالعضوة: 120220 , 8 years ago
ردو والنبي على العرة دةالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-24612 لا يا قلبي امبارح كنت تعبانه من المجهود كانت بغسا السجاده الشنوه وقطمت وسطي من تقلهاا علشان قالولي لو غسلتيهاا في المغسله هتبوظ فكان الحوض وجعني بس اما ارتحت بقيت كويسه الحمد للهالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 لو في مصر هحجز كافية واجيب مصور واعمل تورتة على شكل اكتر حاجة بيحبها واختار اكتر اغنية بيحبها واجمع كل الناس الي بيحبهم وهجبلو هدية حلوة والبس فستان حلو وابقى حلوة وهخلية يوم جميلالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-120220 لا معندناش الكلام ده😂😂😂العضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 امالو البيت هعمل اكلة معتبرة ستيك مثلا واملا الاوضة لايت حلو واقطع فاكهه واملاها بلالين على الارض وورد على السرير واعطرالاوضة بريحة حلوة واعمل شعري والبس فستان قصير وابقى موزة واشغل مزيكا وشوية ديكورات خفيفة بس شيك وحلوةالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 ولاعندنا اي حاجة😂😂العضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 هوة في بس فين الناس الي تفتح النفس بعيدعنكالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-120220 آه ف البيت نعمل كده عملت كده وهو جاي من السعوديه مليت الاوضه بلالين ع الارض والسرير وكتبت على مرايه التسريحه بالفوم وحشتني بالانجلش ولوف يو وجبت شمع وبخور وعملت شعري وكل اللي قولتي عليه ده اقولك بقا رد الفعلالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 متوقعاه😂😑😒