@user-120220
دخل لقي البلالين ع السرير هو اصلا مفيش ف دماغه غير حاجه واحده قالي ايه ده ياعبير هنام ازاي وشالهم نزلهم ولا اي انبهار وبالنسبه للي ع المرايا معلقش اصلا لا يومها وبعدها من غيظي شيلتهم
وعيد ميلادي كان شهر ٧طبعا مفتكرش فبقوله يومها بالليل النهارده عيد ميلادي قالي والله وسكت دقيقه كده وبعدين قال كل سنه وانتي طيبه،وبعدها بشويه نزل قولت اكيد هينزل يجب حاجه ويفرحني مثلا تورته ولا جاتوه ولا حتي نايتي 😋😋شويه ورجع كنت قاعده ف الاوضه وقعد هو ف الصاله وسامعه صوت أكياس بقا قولت فرجت قعدت شويه وطلعت لقيته جاب كيسين شيبسي وكل واحد وابنه واحد ومعبرنيش😪😪😪
العضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 هههههه واي كان رد الفعلالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-120220 دخل لقي البلالين ع السرير هو اصلا مفيش ف دماغه غير حاجه واحده قالي ايه ده ياعبير هنام ازاي وشالهم نزلهم ولا اي انبهار وبالنسبه للي ع المرايا معلقش اصلا لا يومها وبعدها من غيظي شيلتهمالعضوة: 75317 , 8 years ago
ووزعت البلالين ع العيالالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 هههههههههه تصدقي بقراكلامك وبعيط وبضحك في نفس الوقتالعضوة: 75317 , 8 years ago
مره اول الجواز ولعت شمع ف غرفة النوم وقعدت ف الصاله علي مايجي جه ودخل الاوضه لقيته بيطفي فيه ويقولي هيخنقنا😂😂😂😂ده انا اللي نفسي اخنقكالعضوة: 75317 , 8 years ago
@user-120220 ههههههههههه بطلت بقا اعمل حاجهالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 ههههنههه ماهو ده المتوقع من الراجل اامصري علشان كدا عمري ماعملت الهبل ده اخري عارفه هو بيكون عاوز اي فبوضب نفسي وبس .العضوة: 59738 , 8 years ago
@user-75317 هههههههه جوزك ده مسخرهالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-75317 زيي والله 😂😂😂ريحت نفسيالعضوة: 120220 , 8 years ago
@user-59738 هههههههههههههههه جاهزة ياحاجة😂😂😂العضوة: 89368 , 8 years ago
مساء الخير 💕العضوة: 89368 , 8 years ago
الحمد لله في حد سهران زيالعضوة: 59738 , 8 years ago
@user-120220 هههههه ايوه اصل عارفه لو عملت اللي انتو بتعملوه ده هيكون رد الفعل زي جوز عبير كداالعضوة: 75317 , 8 years ago
وعيد ميلادي كان شهر ٧طبعا مفتكرش فبقوله يومها بالليل النهارده عيد ميلادي قالي والله وسكت دقيقه كده وبعدين قال كل سنه وانتي طيبه،وبعدها بشويه نزل قولت اكيد هينزل يجب حاجه ويفرحني مثلا تورته ولا جاتوه ولا حتي نايتي 😋😋شويه ورجع كنت قاعده ف الاوضه وقعد هو ف الصاله وسامعه صوت أكياس بقا قولت فرجت قعدت شويه وطلعت لقيته جاب كيسين شيبسي وكل واحد وابنه واحد ومعبرنيش😪😪😪العضوة: 120220 , 8 years ago
@user-59738 بصي رجع من برة دخل غير وطلع قعد قدام المخروب مقالش حتى سلام عليكم للحيوانة الي قعدة ولاكاني موجودة بس قشطة عااادتشي جدا