8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 حبيبتي هوا انتي الدكتور مقلكيش نقص في خلايا المخ ده سببه ايه يعني ربنايكملك علي خير ويرزقك طفل سليم معافي اللهم امين

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 كلي سكريات وبصل وهو يتنطط

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 السهر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-94601 يعني هوا عادي لما تحسي بالبيبي وحركته زايدة وجامدة وفجأة تقل خالص وتبقي ضعيفة بحس بيها بالعافية

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 و الكافيين بس انا معرفش مشربش اسبرسوو بصدع و كافي مكس ومانووو لازم اشرب كل يوم منهم

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 أكلت حلويات والبصل ولا جابوا نتيجة ولا عملوا حاجة

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 ايه ده بجد من السهر دا انا من شهر تقريباً معرفش النوم شكله ايه

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 لا طالما عرفتي السبب ابعدي عن الحاجات دي كلها عشان ربنا يستر وادعيلي معاكي ربنا يكملها معانا علي خير

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 بيتهيقلك وبعدين عادي اتحركي انتي علشان طول ما انتي نايمه ابنك نايم ماما بتقولي كدا

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 امين يارب علي خير كلنا باذن الله

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-89368 🎀 عادي يا قلبي انا بيحصل معايا كدا بس بالليل بيلعب كتير

العضوة: 89368 , 8 years ago

@user-88727 وأخبار الكروشة ايه ... انا الناس بتالس عليا بيقولوا اني مش شكل واحدة حامل دا انا زي اللي واكلة وشبعانة 😂😂

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 انتي ودتيني هناك وجيتي هنا

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-89368 😂😂😂😂😂😂😂 كاني عندي انتفاخ بس الحمد لله بدات تظهر

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 كنت بفتكر جوهم حلووو مطلعش في حد 😂😂😂😂