الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-88727 حبيبتي هوا انتي الدكتور مقلكيش نقص في خلايا المخ ده سببه ايه يعني ربنايكملك علي خير ويرزقك طفل سليم معافي اللهم امين
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 كلي سكريات وبصل وهو يتنطط
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 السهر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-94601 يعني هوا عادي لما تحسي بالبيبي وحركته زايدة وجامدة وفجأة تقل خالص وتبقي ضعيفة بحس بيها بالعافية
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 و الكافيين بس انا معرفش مشربش اسبرسوو بصدع و كافي مكس ومانووو لازم اشرب كل يوم منهم
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-88727 أكلت حلويات والبصل ولا جابوا نتيجة ولا عملوا حاجة
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-88727 ايه ده بجد من السهر دا انا من شهر تقريباً معرفش النوم شكله ايه
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-88727 لا طالما عرفتي السبب ابعدي عن الحاجات دي كلها عشان ربنا يستر وادعيلي معاكي ربنا يكملها معانا علي خير
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 بيتهيقلك وبعدين عادي اتحركي انتي علشان طول ما انتي نايمه ابنك نايم ماما بتقولي كدا
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 امين يارب علي خير كلنا باذن الله
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-89368 🎀 عادي يا قلبي انا بيحصل معايا كدا بس بالليل بيلعب كتير
العضوة: 89368 ,
8 years ago
@user-88727 وأخبار الكروشة ايه ... انا الناس بتالس عليا بيقولوا اني مش شكل واحدة حامل دا انا زي اللي واكلة وشبعانة 😂😂
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-88727 انتي ودتيني هناك وجيتي هنا
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-89368 😂😂😂😂😂😂😂 كاني عندي انتفاخ بس الحمد لله بدات تظهر
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-94601 كنت بفتكر جوهم حلووو مطلعش في حد 😂😂😂😂
1
2
...
233
234
235
236
237
238
239
...
2806
2807
العضوة: 89368 , 8 years ago
@user-88727 حبيبتي هوا انتي الدكتور مقلكيش نقص في خلايا المخ ده سببه ايه يعني ربنايكملك علي خير ويرزقك طفل سليم معافي اللهم امينالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 كلي سكريات وبصل وهو يتنططالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 السهر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂العضوة: 89368 , 8 years ago
@user-94601 يعني هوا عادي لما تحسي بالبيبي وحركته زايدة وجامدة وفجأة تقل خالص وتبقي ضعيفة بحس بيها بالعافيةالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 و الكافيين بس انا معرفش مشربش اسبرسوو بصدع و كافي مكس ومانووو لازم اشرب كل يوم منهمالعضوة: 89368 , 8 years ago
@user-88727 أكلت حلويات والبصل ولا جابوا نتيجة ولا عملوا حاجةالعضوة: 89368 , 8 years ago
@user-88727 ايه ده بجد من السهر دا انا من شهر تقريباً معرفش النوم شكله ايهالعضوة: 89368 , 8 years ago
@user-88727 لا طالما عرفتي السبب ابعدي عن الحاجات دي كلها عشان ربنا يستر وادعيلي معاكي ربنا يكملها معانا علي خيرالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 بيتهيقلك وبعدين عادي اتحركي انتي علشان طول ما انتي نايمه ابنك نايم ماما بتقولي كداالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 امين يارب علي خير كلنا باذن اللهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-89368 🎀 عادي يا قلبي انا بيحصل معايا كدا بس بالليل بيلعب كتيرالعضوة: 89368 , 8 years ago
@user-88727 وأخبار الكروشة ايه ... انا الناس بتالس عليا بيقولوا اني مش شكل واحدة حامل دا انا زي اللي واكلة وشبعانة 😂😂العضوة: 94601 , 8 years ago
@user-88727 انتي ودتيني هناك وجيتي هناالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-89368 😂😂😂😂😂😂😂 كاني عندي انتفاخ بس الحمد لله بدات تظهرالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-94601 كنت بفتكر جوهم حلووو مطلعش في حد 😂😂😂😂