8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 انا بقيت اوووفر يا قلبي والله دخات في 70 كيلووو بعد اما كنت 48 قبل الحمل 😢😢😢😢😢😢😢انا حزنان

العضوة: 126770 , 8 years ago

@user-88727 لا با روحي هي ساكنة فوق ومن سنة تقريبا من يوم ما توفى حمايا بضل بي بيتها وبالليل تنزل تنام عندي ولما يكونو بناتها بتنام فوق معاهم

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126770 انتي ببيت العيله

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 متخافيش يا قلبي كل دا هينزل بعد الولادة

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126770 اسكتي يا سوسو عملت نفس العماله السوده بتاعت كل مره كلت مووووو ز كتيرر

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 امي اللي يباركلهاا قالتلي هتتخني بعد الولاده 😢😢😢

العضوة: 126770 , 8 years ago

@user-88727 يوووووه هبلة ولا هبلة حيجيكي مغص

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 لأ يا بنتي كل دا ميه وبعد الولادة ومع الرضاعة هينزل

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126770 بنسي نفسي قدام الموز والله جوزي بقي بيشتري كيلو موز واحد لانه لما بيشتري اكتر برضو بيخلص وامبارح زعقت معاه علشان نسي يشتري موز وبرتقال

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 يارب يا اختي طبعا حضرتك بعد الولاده هتمسحي البر نامج ومش هنشوف وشك

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126770 والنهاردا زعقت كمان علشان نروح نشتري موز واشترينا الموز والبرتقال وجينه من ساعه وخلص الموز

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-126770 روحني فين حماتك بتتعشي بيكي ولا ايه

العضوة: 94601 , 8 years ago

@user-88727 أن شاءالله لأ طبعا

العضوة: 88727 , 8 years ago

@user-94601 مش هتمسحيه