الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-94601 انا بقيت اوووفر يا قلبي والله دخات في 70 كيلووو بعد اما كنت 48 قبل الحمل 😢😢😢😢😢😢😢انا حزنان
العضوة: 126770 ,
8 years ago
@user-88727 لا با روحي هي ساكنة فوق ومن سنة تقريبا من يوم ما توفى حمايا بضل بي بيتها وبالليل تنزل تنام عندي ولما يكونو بناتها بتنام فوق معاهم
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126770 انتي ببيت العيله
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-88727 متخافيش يا قلبي كل دا هينزل بعد الولادة
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126770 اسكتي يا سوسو عملت نفس العماله السوده بتاعت كل مره كلت مووووو ز كتيرر
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-94601 امي اللي يباركلهاا قالتلي هتتخني بعد الولاده 😢😢😢
العضوة: 126770 ,
8 years ago
@user-88727 يوووووه هبلة ولا هبلة حيجيكي مغص
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-88727 لأ يا بنتي كل دا ميه وبعد الولادة ومع الرضاعة هينزل
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126770 بنسي نفسي قدام الموز والله جوزي بقي بيشتري كيلو موز واحد لانه لما بيشتري اكتر برضو بيخلص وامبارح زعقت معاه علشان نسي يشتري موز وبرتقال
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-94601 يارب يا اختي طبعا حضرتك بعد الولاده هتمسحي البر نامج ومش هنشوف وشك
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126770 والنهاردا زعقت كمان علشان نروح نشتري موز واشترينا الموز والبرتقال وجينه من ساعه وخلص الموز
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-126770 روحني فين حماتك بتتعشي بيكي ولا ايه
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-88727 أن شاءالله لأ طبعا
العضوة: 88727 ,
8 years ago
@user-94601 مش هتمسحيه
العضوة: 94601 ,
8 years ago
@user-88727 اه
1
2
...
236
237
238
239
240
241
242
...
2806
2807
العضوة: 88727 , 8 years ago
@user-94601 انا بقيت اوووفر يا قلبي والله دخات في 70 كيلووو بعد اما كنت 48 قبل الحمل 😢😢😢😢😢😢😢انا حزنانالعضوة: 126770 , 8 years ago
@user-88727 لا با روحي هي ساكنة فوق ومن سنة تقريبا من يوم ما توفى حمايا بضل بي بيتها وبالليل تنزل تنام عندي ولما يكونو بناتها بتنام فوق معاهمالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126770 انتي ببيت العيلهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-88727 متخافيش يا قلبي كل دا هينزل بعد الولادةالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126770 اسكتي يا سوسو عملت نفس العماله السوده بتاعت كل مره كلت مووووو ز كتيررالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-94601 امي اللي يباركلهاا قالتلي هتتخني بعد الولاده 😢😢😢العضوة: 126770 , 8 years ago
@user-88727 يوووووه هبلة ولا هبلة حيجيكي مغصالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-88727 لأ يا بنتي كل دا ميه وبعد الولادة ومع الرضاعة هينزلالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126770 بنسي نفسي قدام الموز والله جوزي بقي بيشتري كيلو موز واحد لانه لما بيشتري اكتر برضو بيخلص وامبارح زعقت معاه علشان نسي يشتري موز وبرتقالالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-94601 يارب يا اختي طبعا حضرتك بعد الولاده هتمسحي البر نامج ومش هنشوف وشكالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126770 والنهاردا زعقت كمان علشان نروح نشتري موز واشترينا الموز والبرتقال وجينه من ساعه وخلص الموزالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-126770 روحني فين حماتك بتتعشي بيكي ولا ايهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-88727 أن شاءالله لأ طبعاالعضوة: 88727 , 8 years ago
@user-94601 مش هتمسحيهالعضوة: 94601 , 8 years ago
@user-88727 اه