الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 ايوة امبارح اتنرفزت عليها والله لانى انا كنت هبطانه ومنمتش إلا كام ساعه وطول النهار صاحيه وتنظيف لان الغاز بيدخل الشقه عندى
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 معلش يا حبيبتى استحملى دى لسة نونو و هى يا حبيبتى ف حاجة وجعها و مش عارفة تعبر
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 ماهو برد ربنا يشفيها أ يارب هيا وكل اللى زيها 😍
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-171768 موجودة ومش بتردى ليه
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 ربنا يشفيها يارب هى و ادهم و كل اللى زيهم و يطمن قلبنا عليهم
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 يارب انا اديتها امبارح سينوك للكحه بأوراق البلاب ودوا المغص النوعين وبليل لما زادت اوى اديتها السيتال
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-170116 انتى بدأتى معاها بأى اكل و لا لسة
العضوة: 171768 ,
8 years ago
@user-151904 صباح الفل ي روبا عامله اي والقمر ماري عامله اي
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-171768 الحمدلله
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 لا بصى خليكى مع السيتال بس لحد ما توديها لدكتور انا كنت بعمل مع ادهم كدا انتى بتديها ايه للمغص
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 لسه من يومين سلقت جزرة صغيرة جدا وهرستها خالص وبدأت ادوق كده مجرد تدوق بس
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 دانتى نوكس.و سيميثكون
العضوة: 151904 ,
8 years ago
@user-170116 انا اصلا مش عايزاها تتعب لأن هتطعم الاسبوع اللى جاى
العضوة: 171768 ,
8 years ago
@user-151904 لسه اشايفه الرسايل كانتوف جروب ندي والله
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-151904 اة انتى خليكى تطعميها بس الاكل اوعى تكليها واحدة واحدة عليها خلى بالك من الجزر و بطاطس ببعملو امساك
1
2
...
2615
2616
2617
2618
2619
2620
2621
...
2806
2807
العضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 ايوة امبارح اتنرفزت عليها والله لانى انا كنت هبطانه ومنمتش إلا كام ساعه وطول النهار صاحيه وتنظيف لان الغاز بيدخل الشقه عندىالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 معلش يا حبيبتى استحملى دى لسة نونو و هى يا حبيبتى ف حاجة وجعها و مش عارفة تعبرالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 ماهو برد ربنا يشفيها أ يارب هيا وكل اللى زيها 😍العضوة: 151904 , 8 years ago
@user-171768 موجودة ومش بتردى ليهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 ربنا يشفيها يارب هى و ادهم و كل اللى زيهم و يطمن قلبنا عليهمالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 يارب انا اديتها امبارح سينوك للكحه بأوراق البلاب ودوا المغص النوعين وبليل لما زادت اوى اديتها السيتالالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-170116 انتى بدأتى معاها بأى اكل و لا لسةالعضوة: 171768 , 8 years ago
@user-151904 صباح الفل ي روبا عامله اي والقمر ماري عامله ايالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-171768 الحمدللهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 لا بصى خليكى مع السيتال بس لحد ما توديها لدكتور انا كنت بعمل مع ادهم كدا انتى بتديها ايه للمغصالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 لسه من يومين سلقت جزرة صغيرة جدا وهرستها خالص وبدأت ادوق كده مجرد تدوق بسالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 دانتى نوكس.و سيميثكونالعضوة: 151904 , 8 years ago
@user-170116 انا اصلا مش عايزاها تتعب لأن هتطعم الاسبوع اللى جاىالعضوة: 171768 , 8 years ago
@user-151904 لسه اشايفه الرسايل كانتوف جروب ندي واللهالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-151904 اة انتى خليكى تطعميها بس الاكل اوعى تكليها واحدة واحدة عليها خلى بالك من الجزر و بطاطس ببعملو امساك