8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 ايوة امبارح اتنرفزت عليها والله لانى انا كنت هبطانه ومنمتش إلا كام ساعه وطول النهار صاحيه وتنظيف لان الغاز بيدخل الشقه عندى

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 معلش يا حبيبتى استحملى دى لسة نونو و هى يا حبيبتى ف حاجة وجعها و مش عارفة تعبر

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 ماهو برد ربنا يشفيها أ يارب هيا وكل اللى زيها 😍

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 موجودة ومش بتردى ليه

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 ربنا يشفيها يارب هى و ادهم و كل اللى زيهم و يطمن قلبنا عليهم

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 يارب انا اديتها امبارح سينوك للكحه بأوراق البلاب ودوا المغص النوعين وبليل لما زادت اوى اديتها السيتال

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-170116 انتى بدأتى معاها بأى اكل و لا لسة

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-151904 صباح الفل ي روبا عامله اي والقمر ماري عامله اي

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 الحمدلله

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 لا بصى خليكى مع السيتال بس لحد ما توديها لدكتور انا كنت بعمل مع ادهم كدا انتى بتديها ايه للمغص

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 لسه من يومين سلقت جزرة صغيرة جدا وهرستها خالص وبدأت ادوق كده مجرد تدوق بس

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 دانتى نوكس.و سيميثكون

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 انا اصلا مش عايزاها تتعب لأن هتطعم الاسبوع اللى جاى

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-151904 لسه اشايفه الرسايل كانتوف جروب ندي والله

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 اة انتى خليكى تطعميها بس الاكل اوعى تكليها واحدة واحدة عليها خلى بالك من الجزر و بطاطس ببعملو امساك