8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 السيمثكون حلو انا بدية لادهم

العضوة: 171768 , 8 years ago

@user-151904 الف سلامه عليها ي حبيبتي هوه الجو مش مظبط ودااير ف كل الاطفال

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 يابنتى انا مجرد تدوق بس ولو بعدت مش بغصب عليها فاهمه دا انا اصلا لسه مشربها ميه الاسبوع اللى فات

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 طلما هتطعم اوعى تديلها نوع اكل جديد استنى بقا بعد الحقنة عشان بيقولو غلط

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 الله يسلمك يا قلبى

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 المياه حلوة ف الجو دة اللى ساعات بيبقا نار و هما مش بيستحملو

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 مش حباها وبتعد تتفها بقول بتبل ريقها وخلاص

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 هههه ما هما ف الاول كدا عشان حاجة جديدة بيقعدو يتفو ادهم بيتف المياه و السيريلاك و لسة بدألو شوربة خضار يكشر و يتف و يزن عشان مش عاوز ياكلها

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 هو ابدا سيريلاك من السادس ولا الخامس

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 من اخر الخامس بس نوع ييريلاك نفسو كان بيتعبو الدكتور غيرو و كتبلو ع هيرو بيبى

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-171768 الجو عندك اخبارو ايه

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-170116 زى السيريلاك أصل بنت عمى جابت السيريلاك لقت فيه دوده

العضوة: 151904 , 8 years ago

@user-171768 ورينى بودى بقا

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-151904 اصلا مبقاش ف ضمير