الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 هعمل بطاطس مقلية وسلطة وفول وباذنجان ومخلل اكلة شعبية يعني
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 بتغرينى انتى كدا انا جوعت
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 ههههههه ايوة هو دة الغداء معظم الايام المشكلة عندي بالليل ببقي محتارة اعمل اية عشاء ببقي عاوزة اتعشي حاجة خفيفة والحاجات الخفيفة متنفعش معانا بالبيت
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 كلى جبنة او زبادى و اشربى لبن كتير عشان الحمل اصلا جو يزهق يخليكى مش عارفة تاكلى ايه
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 مبحبش كل مشتقات اللبن والجو حرارة الواحد زهقان مش عاوز ياكل خالص ونفسي مسدودة
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 اصلا انا نفسي مسدودة وبقيت مبحبش اكل ولا ليلل ولا نهار اصلا
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 غلط لازم تاكلى جبن و تشربى لبن عشان النونو هو الحمل و الجو مخليكى مش عاوزة تاكلى بس اغصبى ع نفسك
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 والجو يا بنتي والشقة حرارة ومفيش تكييف والمراوح نصهم شغال بالعافية
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 عاوزة اروح مكان استجم شوية افضي فية دماغي ونفسيتي واستريح شوية
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 لا و انتى كمان حامل و درجة حرارتك اعلى اكيد ع اخرك الله يكونوف عونك
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 خودينى معاكى لو لقيتيه
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 ربنا يكون ف عون الجميع كلة فية اللي مكفية والله
العضوة: 131229 ,
8 years ago
@user-170116 ههههه اوكي
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 اة و الله ربنا يسترها
العضوة: 170116 ,
8 years ago
@user-131229 ياسمينة عاملة ايه
1
2
...
2663
2664
2665
2666
2667
2668
2669
...
2806
2807
العضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 هعمل بطاطس مقلية وسلطة وفول وباذنجان ومخلل اكلة شعبية يعنيالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 بتغرينى انتى كدا انا جوعتالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 ههههههه ايوة هو دة الغداء معظم الايام المشكلة عندي بالليل ببقي محتارة اعمل اية عشاء ببقي عاوزة اتعشي حاجة خفيفة والحاجات الخفيفة متنفعش معانا بالبيتالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 كلى جبنة او زبادى و اشربى لبن كتير عشان الحمل اصلا جو يزهق يخليكى مش عارفة تاكلى ايهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 مبحبش كل مشتقات اللبن والجو حرارة الواحد زهقان مش عاوز ياكل خالص ونفسي مسدودةالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 اصلا انا نفسي مسدودة وبقيت مبحبش اكل ولا ليلل ولا نهار اصلاالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 غلط لازم تاكلى جبن و تشربى لبن عشان النونو هو الحمل و الجو مخليكى مش عاوزة تاكلى بس اغصبى ع نفسكالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 والجو يا بنتي والشقة حرارة ومفيش تكييف والمراوح نصهم شغال بالعافيةالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 عاوزة اروح مكان استجم شوية افضي فية دماغي ونفسيتي واستريح شويةالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 لا و انتى كمان حامل و درجة حرارتك اعلى اكيد ع اخرك الله يكونوف عونكالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 خودينى معاكى لو لقيتيهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 ربنا يكون ف عون الجميع كلة فية اللي مكفية واللهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 ههههه اوكيالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 اة و الله ربنا يسترهاالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 ياسمينة عاملة ايه