8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 هعمل بطاطس مقلية وسلطة وفول وباذنجان ومخلل اكلة شعبية يعني

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 بتغرينى انتى كدا انا جوعت

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 ههههههه ايوة هو دة الغداء معظم الايام المشكلة عندي بالليل ببقي محتارة اعمل اية عشاء ببقي عاوزة اتعشي حاجة خفيفة والحاجات الخفيفة متنفعش معانا بالبيت

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 كلى جبنة او زبادى و اشربى لبن كتير عشان الحمل اصلا جو يزهق يخليكى مش عارفة تاكلى ايه

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 مبحبش كل مشتقات اللبن والجو حرارة الواحد زهقان مش عاوز ياكل خالص ونفسي مسدودة

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 اصلا انا نفسي مسدودة وبقيت مبحبش اكل ولا ليلل ولا نهار اصلا

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 غلط لازم تاكلى جبن و تشربى لبن عشان النونو هو الحمل و الجو مخليكى مش عاوزة تاكلى بس اغصبى ع نفسك

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 والجو يا بنتي والشقة حرارة ومفيش تكييف والمراوح نصهم شغال بالعافية

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 عاوزة اروح مكان استجم شوية افضي فية دماغي ونفسيتي واستريح شوية

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 لا و انتى كمان حامل و درجة حرارتك اعلى اكيد ع اخرك الله يكونوف عونك

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 خودينى معاكى لو لقيتيه

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 ربنا يكون ف عون الجميع كلة فية اللي مكفية والله

العضوة: 131229 , 8 years ago

@user-170116 ههههه اوكي

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 اة و الله ربنا يسترها

العضوة: 170116 , 8 years ago

@user-131229 ياسمينة عاملة ايه