@user-170116
دة لما يكبر هتقولي ياريت يفضل صغير
دة زن وعياط وعاوزة كل حاجة وعياط والعيال بالبيت بيتخانقو مع بعض وبتتضرب هي والواحد قرف احسن حاجة لما يكون كل واحد مع نفسة ببيته مع عيالة
@user-170116
بتتخانق هي وبنات عمها والعيال اكبر منها ويغلطوها هي ويقولو عملت وعملت والباقي ملايكة مش بيعملو ولو حطيتي طبق لطفلك ياكل يجيلك باقي العيال عاوزين اعملينا وادينا وامهاتهم قاعدة مكانها
@user-170116
طب دول لسة لما يكبروا هيبقي الشغل الكبير دة احنا بنت عمو اكبر منها بسنتين فاهمة سنتين يعني اكيد هتضربها وتغلبها وياريت يطق عين اللي بالبيت
العضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 الحمد لله ماشي حالها شقية وشوياني وع طول تعيط كانها بيبي صغيرالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 دة الاطفال وهما صغيرين مش بيشيلو هم زي وهما كبارالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 ههههه طمنتينى ع نفسى عندى ادهم عصبى اوى و زنان امال اما يكبر هيعمل فيا ايهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 دة لما يكبر هتقولي ياريت يفضل صغير دة زن وعياط وعاوزة كل حاجة وعياط والعيال بالبيت بيتخانقو مع بعض وبتتضرب هي والواحد قرف احسن حاجة لما يكون كل واحد مع نفسة ببيته مع عيالةالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 يعنى هيضرب العيال و العيال تضربوا شكلى داخلة ع ايام زى الفلالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 بتتخانق هي وبنات عمها والعيال اكبر منها ويغلطوها هي ويقولو عملت وعملت والباقي ملايكة مش بيعملو ولو حطيتي طبق لطفلك ياكل يجيلك باقي العيال عاوزين اعملينا وادينا وامهاتهم قاعدة مكانهاالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 هههه لو معاكي ولاد سلايفك يبقي هتشوفي ياختيالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 😭😭😭😭😭😭 لا عمو لسة مش اتجوز ولاد عماتو من سنو و ف اكبر منو شكلى هيجيلى الضغط و السكر و كلوالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 سنة و لا اتنين و هيجيلو ولاد عموالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 مهو ولاد عماتو ياختي هيبقي نفس الحال جهزي نفسك عاوزة خرطوم صبر وطولة بال واللي يكيد لما يلاقو الواحدة بتسكت يقولو بارده عاوزين يتعاركو برغم اني ببقي من جوايا نار وقايدةالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 هههه ولاد عمو ييجو لاخوة او اختة ان شاء اللهالعضوة: 131229 , 8 years ago
@user-170116 طب دول لسة لما يكبروا هيبقي الشغل الكبير دة احنا بنت عمو اكبر منها بسنتين فاهمة سنتين يعني اكيد هتضربها وتغلبها وياريت يطق عين اللي بالبيتالعضوة: 131275 , 8 years ago
@user-170116 اخباركالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131229 ربنا معاكى و معايا هو بيت العيلة قرفالعضوة: 170116 , 8 years ago
@user-131275 زعلانة منك