@user-126648
بصي هاتي من النوع دا حلووه جدا مش بتبوظ ولا بتسخن من الجناب بتاعتهاا بطلع حراره وحلو ه مش بتحرق اكسجين انا بشغلهاا وبقفل الباب عليا وانا نايمه بس انا كنت مشتريهاا الشنا اللي فات 300 مش عارفه الشتا دا بكام بس لو اشتريتي زيهاا ابقي قوليلي السعر علشان عايزه اشتري وحده كمان لاني معنديش الا هي
العضوة: 91821 , 8 years ago
@user-126648 هههههههه خديها معاكي😂😂😂العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-91821 سمى أسر او حبيب الرحمن اويقينالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 بصي هاتي من النوع دا حلووه جدا مش بتبوظ ولا بتسخن من الجناب بتاعتهاا بطلع حراره وحلو ه مش بتحرق اكسجين انا بشغلهاا وبقفل الباب عليا وانا نايمه بس انا كنت مشتريهاا الشنا اللي فات 300 مش عارفه الشتا دا بكام بس لو اشتريتي زيهاا ابقي قوليلي السعر علشان عايزه اشتري وحده كمان لاني معنديش الا هيالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 اسمها إيهالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 Kumtelالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 هتكون انشالله حلوه علشان ماري لما تنام متتخنقش من قلت الاكسجينالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 ماشى يا حبى هسال عليها متحرمش منك اللى عندى كانت 3شمعه برده اسمها جاكالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 احنا بنشغاها تدفى ونطفيهاالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 عارفاهاا جبتها الشتا اللي فات في اوله مع دي التانيه باظت وغيرتلهاا شمع وفي الاخر باظت خالص شميت ريحت شياط طالع منهاا من جوهالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 دى شغاله كويسه والله كانت اصلا بتاعت جوزى من قبل الجواز كتر خيرهاالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 😂😂😂😂😂 زهقت منكمالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 دا مارى هتتولد فى يومين زى الفل😕😆😆😆حظها بقاالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 هههههههالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 وانا انشالله هولد في شهر 2 اصعب ايام الشتا 😂😂😂😂😂العضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 هتولدى فى 2