8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 91821 , 8 years ago

@user-126648 هههههههه خديها معاكي😂😂😂

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-91821 سمى أسر او حبيب الرحمن اويقين

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 بصي هاتي من النوع دا حلووه جدا مش بتبوظ ولا بتسخن من الجناب بتاعتهاا بطلع حراره وحلو ه مش بتحرق اكسجين انا بشغلهاا وبقفل الباب عليا وانا نايمه بس انا كنت مشتريهاا الشنا اللي فات 300 مش عارفه الشتا دا بكام بس لو اشتريتي زيهاا ابقي قوليلي السعر علشان عايزه اشتري وحده كمان لاني معنديش الا هي

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 اسمها إيه

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 هتكون انشالله حلوه علشان ماري لما تنام متتخنقش من قلت الاكسجين

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 ماشى يا حبى هسال عليها متحرمش منك اللى عندى كانت 3شمعه برده اسمها جاك

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 احنا بنشغاها تدفى ونطفيها

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 عارفاهاا جبتها الشتا اللي فات في اوله مع دي التانيه باظت وغيرتلهاا شمع وفي الاخر باظت خالص شميت ريحت شياط طالع منهاا من جوه

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 دى شغاله كويسه والله كانت اصلا بتاعت جوزى من قبل الجواز كتر خيرها

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 😂😂😂😂😂 زهقت منكم

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 دا مارى هتتولد فى يومين زى الفل😕😆😆😆حظها بقا

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 ههههههه

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 وانا انشالله هولد في شهر 2 اصعب ايام الشتا 😂😂😂😂😂

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 هتولدى فى 2