الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
مرحلة الولادة
/
مارى حبيبة مامى
مارى حبيبة مامى
126648
8 years ago
مرحلة الولادة
42096 تعليقات
دردشة بنات مصر
42096 تعليقات
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 اهااا يا نص 2 او اول 3 انشالله
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 بث هو احدى شهرين فى الشتا وشهر 3 بيبفا حلو انا متجوزة فى 3 إنما دى أخده الشتا من أوله يا حبيبتى
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 ما علشان كدا عايزه اشتري دفايه لايوووده علشان لو قاعدين قدام التلفزيون يكون الجو دا في اشغل وحده واسيب التانيه شغاله في اوضه النوم علشان تكون دافيه علي الواد
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 انا ذات نفسى والله باخد دش إيديا زرقه جوزى بقا مستغرب
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 😂😂😂😂😂 بجد طيب حظه بس انا فاكره ان يوم عيد الحب اللي فات كانت بتمطر تلج عندي
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 الجووووو ساقعه جدا انا اللي جبلي برد اني باخد دش واقعد عن الدفايه وبعدين اجي ادخل الحمام وافضل رايحه جايه علي الحمام طول الليل
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 ما هو المطر لما بينزل سبحان الله تحسى ان الدنيا دفت
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 سبحان الله ان في ذالك لايه لعلكم تفكهون
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 ماهو علشان كده بنشغلها تدفى ونطفيها
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 لا انا شغاله علطول من بقل المغرب الجوو بيبرد اقفل البيت واشغلهاا في الاوضه اللي بنقعد فيها
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 كده تبردى فعلا
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 اممم ما اهوو يا اختي الكحه هتموتني
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 اعملى كوباية ينسون واعصرى عليها نص ليمونه بتهدى ااكحه
العضوة: 126785 ,
8 years ago
@user-126648 ما انا بشرب جوافه شويا وهعمل الينسون
العضوة: 126648 ,
8 years ago
@user-126785 سلامتك قولى للدكتور بكرة بإذن الله
1
2
...
349
350
351
352
353
354
355
...
2806
2807
العضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 اهااا يا نص 2 او اول 3 انشاللهالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 بث هو احدى شهرين فى الشتا وشهر 3 بيبفا حلو انا متجوزة فى 3 إنما دى أخده الشتا من أوله يا حبيبتىالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 ما علشان كدا عايزه اشتري دفايه لايوووده علشان لو قاعدين قدام التلفزيون يكون الجو دا في اشغل وحده واسيب التانيه شغاله في اوضه النوم علشان تكون دافيه علي الوادالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 انا ذات نفسى والله باخد دش إيديا زرقه جوزى بقا مستغربالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 😂😂😂😂😂 بجد طيب حظه بس انا فاكره ان يوم عيد الحب اللي فات كانت بتمطر تلج عنديالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 الجووووو ساقعه جدا انا اللي جبلي برد اني باخد دش واقعد عن الدفايه وبعدين اجي ادخل الحمام وافضل رايحه جايه علي الحمام طول الليلالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 ما هو المطر لما بينزل سبحان الله تحسى ان الدنيا دفتالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 سبحان الله ان في ذالك لايه لعلكم تفكهونالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 ماهو علشان كده بنشغلها تدفى ونطفيهاالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 لا انا شغاله علطول من بقل المغرب الجوو بيبرد اقفل البيت واشغلهاا في الاوضه اللي بنقعد فيهاالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 كده تبردى فعلاالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 اممم ما اهوو يا اختي الكحه هتموتنيالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 اعملى كوباية ينسون واعصرى عليها نص ليمونه بتهدى ااكحهالعضوة: 126785 , 8 years ago
@user-126648 ما انا بشرب جوافه شويا وهعمل الينسونالعضوة: 126648 , 8 years ago
@user-126785 سلامتك قولى للدكتور بكرة بإذن الله