8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 اهااا يا نص 2 او اول 3 انشالله

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 بث هو احدى شهرين فى الشتا وشهر 3 بيبفا حلو انا متجوزة فى 3 إنما دى أخده الشتا من أوله يا حبيبتى

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 ما علشان كدا عايزه اشتري دفايه لايوووده علشان لو قاعدين قدام التلفزيون يكون الجو دا في اشغل وحده واسيب التانيه شغاله في اوضه النوم علشان تكون دافيه علي الواد

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 انا ذات نفسى والله باخد دش إيديا زرقه جوزى بقا مستغرب

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 😂😂😂😂😂 بجد طيب حظه بس انا فاكره ان يوم عيد الحب اللي فات كانت بتمطر تلج عندي

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 الجووووو ساقعه جدا انا اللي جبلي برد اني باخد دش واقعد عن الدفايه وبعدين اجي ادخل الحمام وافضل رايحه جايه علي الحمام طول الليل

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 ما هو المطر لما بينزل سبحان الله تحسى ان الدنيا دفت

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 سبحان الله ان في ذالك لايه لعلكم تفكهون

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 ماهو علشان كده بنشغلها تدفى ونطفيها

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 لا انا شغاله علطول من بقل المغرب الجوو بيبرد اقفل البيت واشغلهاا في الاوضه اللي بنقعد فيها

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 كده تبردى فعلا

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 اممم ما اهوو يا اختي الكحه هتموتني

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 اعملى كوباية ينسون واعصرى عليها نص ليمونه بتهدى ااكحه

العضوة: 126785 , 8 years ago

@user-126648 ما انا بشرب جوافه شويا وهعمل الينسون

العضوة: 126648 , 8 years ago

@user-126785 سلامتك قولى للدكتور بكرة بإذن الله