8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 لا ممكن كان حاجه ف بطنك بتعوم وساعات تحجير بطن وساعات رفس مش لازم كل مره رفس

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 ربنا يطمن قلبك

العضوة: 122822 , 8 years ago

طب يابنات انا كنت عايزه اعرف مين فيكم اخدت حقن التتنوس وهل هى ضرورى ناخدها ولا لأ

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 نفسي اقوم اعمل الرز ومش قادره وانتي عملتي اكل ايه

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-122822 بصي لو هتولدي هي حته نضيفه متخدهاش انما لو شكه خديها

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 انا عملت رز وشوربه عدس وانتي هتعملي اي

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-8593 اعملهولك انا وتعزمنى عندك ايه رأيك عشان انا مش قادره اعمل الاكل اصلا

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 فراخ وقلقاس وملوخيه وناقص الرز😣😣😣😣

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 كتر خيرك يابنتي انك انجزتي وخلصتي نفسك ده انتي بتقولي تقلتي ومبقتيش قادره تتحركب😂😂😂

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-122822 كمان😂😂😂😂😂😂اتفضلي طبعا انتي فالكام

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 بسيطه الرز بس اعمليه علشان نور تتغدا

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 اه والله اعمل ايه جوزي بيحب القلقاس ومبيحبش الملوخيه وانا ونور عكسه حاجه تدوخ

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-8593 ف التامن بس عندى شوية برد عجب مموتنى

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 هقوم اعمله بقولك هو البنج بتاع القيصري بيتاخد فين

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 بصي انا اخدتها ف المرتين احتياطي فاانتي خديها