8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 110030 , 8 years ago

@user-59738 تمام الحمد لله

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-110030 ربنا يقومك بالسلامه انتى وادم ان شاء الله تعرفى انا كان نفسي اسمى ادم اوى لكن ربنا اراد انى اجيب بنت ان شاء الله فعشان كده لسه ما استقرتش ع اسم

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 😗😗😗😗متعرفيش حاجه لكتمه المناخير غير للنقط

العضوة: 110030 , 8 years ago

@user-122822 ماشاء الله ربنا يكملك على خير انا كان نفسى فى بنوته اوى كنت هسميها مليكه 😍

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-59738 خليكى زيى مش بعرف اتنفس بس بستنشق بمايه دافيه بتجيب نتيجه شويه جربيها

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 لا والله يا شيري

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 والله كتمه المناخير دي صعيه جدا وبكره النقط

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-110030 والله الاسم ده اول اسم جه ف بالى اول ماعرفت انها بنوته لكن جوزى مش موافق بيه بيقولى تقيل

العضوة: 110030 , 8 years ago

@user-122822 انتى فى الكام دلوقتى

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-59738 اصلا غلط تحطى نقط بصى لو هتستحملى اعصري نص ليمونه وحطيها زى النقط

العضوة: 110030 , 8 years ago

مين استمر معاها الترجيع طول فتره الحمل انا زهقت اوى

العضوة: 122822 , 8 years ago

@user-110030 ف التامن

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-122822 ليه غلط

العضوة: 110030 , 8 years ago

@user-122822 ربنا يكملك على خير انا وراكى على طول😂😂

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-110030 روبا هتبدا التاسع بعد بكره ولسه الترجيع مستمر معاها