8 years ago
  • مرحلة الولادة
دردشة بنات مصر

42096 تعليقات

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-122822 بعد الشر عليكي وانتي فأوله ولا فأخره

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 لو نصفي ف الضهر لو كلي بيتاخد عادي ف الكالونه

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 طيب وايه الاريح

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 هههههههه ماانا بعمل كدا لازم اكلتين جوزي بيحب الفاصوليا واحنا مش بناكلها فبقوم عامله لوبيا كدا

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 😁😁😁ربنا معانا

العضوة: 110030 , 8 years ago

مساء الخير يامدامات 😍

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 والله انا مجربتش الكلي بس جربت النصفي بيوجع الضهر

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 طب ليه مخدتيش كلي

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 هو انتي بتركبي شريط بعد الولاده ولا بتاخدي حبوب

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 شريط

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 الدكتوره بتقولي النصفي احلي

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 ليه احلي

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-8593 انا سالتها قولتلها اي الاحلي النصفي ولا الكلي قالتلي النصفي قولتلها خلاص االي شيفاه احسن اعمليه

العضوة: 8593 , 8 years ago

@user-59738 اممممم

العضوة: 59738 , 8 years ago

@user-110030 مساءك فل يانيمو